Jump to content

RvB: Red vs Blue


Crusader
 Share

Recommended Posts

Har nyss sett min säsong 2 DVD av RvB. Heh, internets roligaste serie (Bara DVDn är jätte rolig) som bara blir bättre. ^_^

RoosterTeeth.com har blivit en site jag ofta går in på nu.

De har ju inte bara "Red vs Blue" (Gjord med hjälp av HALO spelen) utan även "The Strangerhood" (Gjord med hjälp av The Sims 2), "Strangerhood Studios" (Special beställd av en TV kanal och gjord med hjälp av The Sims 2) och "P.A.N.I.C.S" (Gjord med hjälp av Fear).

Iallafall, Red vs Blue main theme går att ladda ner HÄR och Mix versionen från Red vs Blue säsong 3 finns att ladda ner HÄR!

RvB karaktären Tex main theme finns att ladda ner HÄR!

Fler som följer denna prisbelönta underbart sjukt roliga serie?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har hela säsong1 och episode 1-38 liggandes på datorn.. Kan man inte tanka resten från sidan? Liksom nu kan man bara tanka episode 56-73..

RvB äger =)

De har inte tillräkligt med plats på servern för att ha alla avsnitten uppe men de brukar ha uppe 10 gammla avsnitt åt gången eller så att ladda ner

Annars kan man ladda ner dem .HÄR.

Jag laddade ner alla mina på en annan sida som hade Hi versionerna men den sidan är nere nu. Fast nu har jag ju DVDerna. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur många andra fick upp ögonen för RvB först efter att ni sett bonus-DVD:n i Halo2 - collecters Edition! :)

*Räcker upp handen* :P

Tror att den lilla grejen fick många att upptecka RvB. :D Kul att Bungie gillar RvB så mycket som de gör. De hjälpte tillochmed så att RT kunde få bort siktet som alltid var med innan. Plus att RT då och då blir inbjudna till Bungie för att spela multiplayer. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*Räcker upp handen* :P

Tror att den lilla grejen fick många att upptecka RvB. ;) Kul att Bungie gillar RvB så mycket som de gör. De hjälpte tillochmed så att RT kunde få bort siktet som alltid var med innan. Plus att RT då och då blir inbjudna till Bungie för att spela multiplayer. :P

Det visste jag inte. Det var sympatiskt gjort av dem! :D

Till skillnad från EA som påtvingar dem en massa credits e slutet av filmen :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fast det är ju ingentligen så som det är. Den som äger rättigheterna måste ha credits.

T ex om jag gjorde en film och någon skulle göra en fan-film baserad på den så hade jag också velat att folk visste vad det var baserat på.

Föresten så skadar det inte att lägga till sådant. :wub:

Jajo... Men ändå, jag tycker att ägna en hel scen åt credits är lite för mycket. Varför inte smula in det samtidigt som "Rosterteeth"-logon är uppe. Det är ju så väldigt irriterande när man måste se på sådant annars! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...