Azore Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Azore: Nej, Men gå förbi din bio och kolla om dom satt upp den på filmlistan Hmm okej. Det är alltså ingen "Sverige-premiär" för alla biografer? Kan inte kika efter då jag inte ska se den här, utan i Köping. Så frågan är väl egentligen om filmen går den 24/2 i Köping. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Första intrycket jag fick var att den verkar lite B, men ändå kanske blir något att se. Tycker det verkar lite häftigt med ett försök på en svensk vampyrfilm så jag tror faktisk jagh ska ge denna en chans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Jag har täffat manusförfattaren, slå den ni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Jag har täffat manusförfattaren, slå den ni Jag har träffat huvudpersonen, SLAGEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts