Moroni_Family Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 När jag ska titta på filmer eller vanliga klipp i Media Player eller Winmap så blir det alltid helskärm på filmen. Men inte när jag tittar på Quictime. Men jag fattar inte hur jag ska göra för att förminska rutan. Snälla hjälp mig någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Testa Alt+Retur i Media Player. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 3 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 [O][T],Feb 3 2006, 14:36] Testa Alt+Retur i Media Player. BOT Vad betyder BOT? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Vad betyder BOT? Hans namn Han har nog missat att det redan står vem som skrivit inlägget. Förresten, prova dubbelklicka på filmen om du inte redan gjort det eller högerklicka och välj 100% på skärmstorlek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 3 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Hans namn Han har nog missat att det redan står vem som skrivit inlägget. Förresten, prova dubbelklicka på filmen om du inte redan gjort det eller högerklicka och välj 100% på skärmstorlek. Det har jag redan provat men tack ändå. Men detta e lite pinsamt men vart på tangentbordet ligger/sitter retur?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Alt+Enter BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 3 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 OK, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 3 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 [O][T],Feb 3 2006, 17:47] Alt+Enter BOT Det funkar inte ändå. Jag fattar inte vad felet e. Jag har testat många olika saker. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Lägg in en prtint screen så får vi se hur det ser ut =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 3 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 På denna bilden ser det vanligt ut. men när jag tittar på filmer så kommer klippet upp på hela skärmen. Och man hinner inte ändra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 På denna bilden ser det vanligt ut. men när jag tittar på filmer så kommer klippet upp på hela skärmen. Och man hinner inte ändra. "Hinner"? Dubbelklicka på ytan för filmen bara? Eller gör spelar- fönstret mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 3 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 "Hinner"? Dubbelklicka på ytan för filmen bara? Eller gör spelar- fönstret mindre. Men du fattar inte, när jag klickar på filmen så spelas den upp över hela skärmen. men när jag printa screnen så belv den så. och det e så jag vill ha den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts