Jump to content

PC eller PS2


vincentvega
 Share

Recommended Posts

Ok... så nu har man blivit biten. Har nyligen spelat igenom GTA San Andreas så nu vill man ju lira MEEEER. För det första... Har nyligen köpt ett PS2 till grabben så ska man skaffa gta till PS2-konsollen eller ska man köra PC-versionen? Är det någon skillnad grafiskt? Har bara lirat Hitman på PS2 och är lite tveksam då jag är van att spela CS, Max Payne osv på PC. Hur skiljer sig GTA?

Sen är jag ju totalt frälst i spelkänslan i San Andreas och möjligheterna till att gå i stort sett var man vill i flera olika städer... och göra allehanda roliga saker... outstanding! Är det lika i Vice City? Är det värt att skaffa VC när man har lirat SA?? Och som sagt... PC eller PS2???

Tacksam för svar! Snabbt nu! för jag är djävligt spelsugen och uppdragen i Call Of Duty 2 sprang man ju igenom snabbt.. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har alla GTA-spel förutom de två första till PS2. Grafiken é ju klart förbättrad till PC och X-BOX-versionen men det duger klart att lira det på PS2! Det é ju trots allt den konsolen som GTA körs bäst på. Hm, GTA Vice City. Varvade det flera gånger och kommer ihåg hur kul det va' vid realesen men nu när jag har spelat San Andreas så länge och tar fram Vice City é inte känslan hm.. densamma dessvärre. Men det é klart att du ska skaffa GTA Vice City och GTAIII om du inte har spelat dom innan! Både storyn, röstskådespelarna och spelsättet é ju banbrytande.

Redigerad av Bobbo Viking
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...