Jump to content

Drug Dealers 1&2


Kalan
 Share

Recommended Posts

Jag hittade ingen aktiv tråd där man kunda slänga upp filmer man gjort själv, så jag startade en ny.

Här kommer lite information om dem:

Titel: Drug Dealers

Runtime: 6 min, 23 sek

Medverkande: Kalle, Micke och Johan

Filstorlek: 63,8mb

Inspelad: 2004, typ

Drug Dealers är en kort actionkomedi med gangster-tema som spelades in under sommaren/hösten 2004 (har jag för mig, hehe).

Titel: Drug Dealers II: The Revenge of Don Calzone

Runtime: 14 min, 36 sek

Medverkande: Kalle, Micke, Johan, Simon, Brättan

Filstorlek: 145mb

Inspelad: 2005, typ

Här har ni SKMMJs andra projekt; Drug Dealers II: The Revenge of Don Calzone. Den är våldsammare, längre, bättre, roligare, blodigare och mycket annat! Vi har även planer på att spela in Drug Dealers III under sommaren 2006.

http://files.filefront.com/Drug_Dealers_12...;/fileinfo.html

.rar-filen ligger på ca. 190mb

Säg gärna vad ni tyckte... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funkar inte att ladda hem för mig. ^_^

Nej, den funkar inte att ladda hem för någon, tydligen. Vilket fiasko :lol:

Här har ni första filmen då da. http://rapidshare.de/files/11169418/Drug_Dealers.rar.html Tvåan är visserligen mycket bättre, i ettan var vi ju trots allt bara 3 killar som inte hade något att göra en vanlig kväll. Special effekter och klippning och allt annat tog iofs rätt lång tid efteråt också...

Redigerad av Kalan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inget, det är skit bra! Men du har det och inte jag.. :) *Vill ha det*

Synd bara att hårddisken som det ligger på har kraschat :'( Det verkar vara ganska svårt att hitta igen :unsure:

Ni som vill tanka Drug Dealers 2, kan ju försöka göra det härifrån: ftp://ftp.gamebase.fi/incoming/. Bara kopiera över Drug Dealers-filen till din hårddisk...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Synd bara att hårddisken som det ligger på har kraschat :'( Det verkar vara ganska svårt att hitta igen :unsure:

Ni som vill tanka Drug Dealers 2, kan ju försöka göra det härifrån: ftp://ftp.gamebase.fi/incoming/. Bara kopiera över Drug Dealers-filen till din hårddisk...

Jag tror att dom har tagit bort det. Det gick förut att man kunde dra. :/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...