Jump to content

hur lång tid


ante the man
 Share

Recommended Posts

hur lång tid kommer det att ta innan jag kan flyga hunter,spearow,skimmer och såna saker jag är på death row uppdraget,och på ett annat där man ska döda nåra haiter har gjort alla hos tanten som leder dom (tror jag) snälla

och föresten var hittar man den där cuban jet båten

varför kan jag inte köpa malibu club eller några roliga place

kan huntern sjuta?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag har redan köpt hymans condo och maverick helikoptern suger

men tack ändå men när får jag polis kläder och helikoptern (huntern) är väll inte där hela tiden B)

Du måste klara keep your friends close (sista updraget) för att huntern ska stå där :teehee:. Poliskläderna finns i washington beach police station efter att du har klarat cop land :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du måste klara keep your friends close (sista updraget) för att huntern ska stå där :teehee:. Poliskläderna finns i washington beach police station efter att du har klarat cop land :lol:

Varför ta polskläder och hämta den på militärbasen??

den finns ju vid Ocean Beach om man fortsätter norrut från Ocean View Hotel...vid ett hsu åt vänster..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sparrow's kan du hitta lite överallt i Vice City, om du hittar en, och hoppar in i den så startar du ett chopper checkpoint uppdrag, där du ska ta olika checkpoints på kortaste tid. Sea Sparrow döremot, kan du inte hita förrän du har tagit 80hp, då står den vid baksidan av vercetti estate.

Huntern kommer inte att finnas på flygbasen förrän du har tagit alla hidden packages (hp) eller klarat uppdraget "Keep Your Friends Close".

Skimmern får du efter att ha klarat 2:a uppdraget hos Steve Scott (filmstudion)

Cuban Jet Max finns vid Boatyard (vid hamnen på mainland), efter att du köpt "företaget". Hoppar du in i den eller Squalon som ligger bredvid så startar du uppdraget checkpoint charlie.

Du kan inte köpa företag förrän du har klarat uppdraget shakedown, som du får av Tommy själv i Vercetti Estate.

Både huntern och Sea Sparrow kan skjuta, huntern kan skjuta missiler och klspruta men sea sparrow kan bara skjuta med kulsprutan.

Hoppas att jag kunde hjälp till B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har klarat Keep your friends close. Alltså story mode. Men jag har inte fått någon Hunter ännu. Observera att jag inte kört Haiti Och Phils uppdrag.

vad har jag gjort för fel.

När jag klarade Spelet fick några samtal på telefonen. men ingen sa någonting om någon Hunter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sparrow's kan du hitta lite överallt i Vice City, om du hittar en, och hoppar in i den så startar du ett chopper checkpoint uppdrag, där du ska ta olika checkpoints på kortaste tid. Sea Sparrow döremot, kan du inte hita förrän du har tagit 80hp, då står den vid baksidan av vercetti estate.

Huntern kommer inte att finnas på flygbasen förrän du har tagit alla hidden packages (hp) eller klarat uppdraget "Keep Your Friends Close".

Skimmern får du efter att ha klarat 2:a uppdraget hos Steve Scott (filmstudion)

Cuban Jet Max finns vid Boatyard (vid hamnen på mainland), efter att du köpt "företaget". Hoppar du in i den eller Squalon som ligger bredvid så startar du uppdraget checkpoint charlie.

Du kan inte köpa företag förrän du har klarat uppdraget shakedown, som du får av Tommy själv i Vercetti Estate.

Både huntern och Sea Sparrow kan skjuta, huntern kan skjuta missiler och klspruta men sea sparrow kan bara skjuta med kulsprutan.

Hoppas att jag kunde hjälp till B)

STORT tack vigge89 men hur många uppdrag unge fär till måste jag göra ifall jag är på death row vilken är den snabbaste helikoptern

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har klarat Keep your friends close. Alltså story mode. Men jag har inte fått någon Hunter ännu. Observera att jag inte kört Haiti Och Phils uppdrag.

vad har jag gjort för fel.

När jag klarade Spelet fick några samtal på telefonen. men ingen sa någonting om någon Hunter.

du måste gö haiti uppdragen å för annars kommer inte huntern dit tror ja... (det e ingen som säger något på telefonen om huntern utan den måste du hitta själv) B):teehee::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...