Jump to content

Lord of the Rings...


Crusader
 Share

Vilken av de nio av The Fellowship of the Ring är din favorit?  

72 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Min favorit är klar Boromir. Tror det är för att han är den svagaste och känslosammaste av dem och för att han är en väldigt sorglig karaktär.

Endel värkar se honom som skurk men det gör definitivt inte jag. Han var helt enkelt inte lika stak som de andra. Han vilja att hjälpa och rädda sitt folk tog kontroll av hans kännslor.

Få tillfällen jag gråtit så som när han dog. :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Gimli, lätt. Han är grymmast i alla böckerna...men oops! Ni snackar visst bara om filmerna..jaja, han är grymmast där med. Särskilt i The Two Towers när han står mellan två stegar uppe på Helms Klyfta och slår ner alla Uruk-Hais (stavningen?) och räknar: 18, 19, 20, 21.

Nej, det gäller båda. Men jag har bara sett filmerna. Om man inte räknar "Kalle Anga och Sagan om Byttan" (Som är den bästa Kalle/Musse/Långben Fantasy historian NÅGONSIN) så har jag inte läst den så jag kan inte utala mig om dem. :wub:

Men visst, Gimli är cool. Älskar vänskapen som han och Legolas får.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...