Jump to content

Goldeneye Source


Fredrico
 Share

Recommended Posts

Tänkte bara berätta att en Half-Life 2-mod vid namn Goldeneye Source håller på att göras. Det kommer ungefär att vara en remake av Goldeneye som finns till N64. Än så länge är det bara multiplayerdelen som kommer att vara med, i form av deathmatch, men en singelplayerdel kan också komma i en senare version. Alla banor från orginalen, även singelplayerbanorna, kommer att finnas med, helt omgjorda med Source-motorn. Musiken blir också omgjord men kommer att likna musiken som finns i orginalet. ;)

Mer info finns på deras sida :P

http://www.goldeneyesource.com/

Där finns också några få screens och även några musiksnuttar

Jag kan också berätta att statusen på sidan inte riktigt stämmer (läste det på deras forum).

Jag tycker att det ser jätteläckert ut, eftersom jag älskade Goldeneye till N64 kommer jag skaffa detta på en gång när det kommer ;)

Jag sökte bara genom forumet lite fort så om det finns en tråd om detta som jag missat, ber jag om ursäkt :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oddjobb är kulig :P Kommer dock inte ihåg ifall man kan kasta runt med hatten på Goldeneye.

Tyvärr kunde man inte det...

Hur många här har haft Goldeneye till N64?

Vill bara påpeka en sak jag inte fick reda på förrän för ett par år sen: om man spelar me alla-vapen fusket, så får man tillgång till Tazergun och Shotgun, som man annars varken kan få av nån fiende, i början av nån bana eller i nåt vapenset i multiplayer.

Och nej, man får inte shotgun i statue park, eller powerweapons, där får man AUTOshotgun, som är en betydligt tristare bössa... Tyvärr saknar båda två pumpanimation... :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...