Jump to content

Dungeon Siege II


Kalan
 Share

Recommended Posts

Började spela detta underbara light-RPG häromdagen och har precis nått level 5 :lol:

Vad tycker ni om det?

Jag tycker att det är väldigt roligt och ljudeffekterna och animationerna är på topp. Dessvärre kan kanske grafiken kännas lite gammal, men det är inget som stör så mycket. Valmöjligheterna när man skapar en karaktär kunde också varit större, tycker jag.

Mycket bättre story och djup än det första spelet, som kanske inte var så mycket att ha egentligen...

Redigerad av Kalan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Internetspel?

Liknar typ Wow.. är det som det?

ser kul ut :lol:

Finns de pvp också?

Det är i första hand ett singelplayer-spel, men det går att spela ett kooperativt läge över multiplayer också. Jag har inte spelat Wow, eftersom jag inte har någon möjlighet till bredband där jag bor ännu, men enligt en av mina kompisar så skulle det påminna om Wow, ja. Om det finns pvp är jag osäker på, har inte hunnit testa multiplayerdelen personligen ännu...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är i första hand ett singelplayer-spel, men det går att spela ett kooperativt läge över multiplayer också. Jag har inte spelat Wow, eftersom jag inte har någon möjlighet till bredband där jag bor ännu, men enligt en av mina kompisar så skulle det påminna om Wow, ja. Om det finns pvp är jag osäker på, har inte hunnit testa multiplayerdelen personligen ännu...

Okeej :lol:

letar efter ett Pvp internet spel satt ( som man inte behöver betala 40000k för att spela ) ^_^ får kolla upp det här :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...