Jump to content

A Great Deal!


mfd
 Share

Recommended Posts

Tror att uppdraget heter: A Great Deal! men jag e inte säker så jag beskriver vad man ska göra.

Man ska möta några ''dealers'' i ett parkeringshus, men så kommer några gangstrar o börjar skjuta o man ska ta sig ut i parkeringshuset men jag dör alltid så skulle nån kunan ge mig ett tips på hur jag ska göra.

PS. jag har det på ps2

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur långt kommer du innan du dör? I alla fall, vänta in alla snubbar som springer emot dig på den våningen du är på och skjut dom. Gå sen rakt fram och kolla åt vänster och skjut han vid gallret och 1 till kanske, minns inte om det var en till. I alla fall, vänd upp igen till samma våning när ni blev överraskade, du borde se en trappnedgång, gå ner där, det finns fiender till höger här. Spring ut och döda alla så fort du kan, ingen ide att sitta stilla där inne, en kastar en granat efter dig, den sprängs, du är död.

www.gamefaqs.com brukar ha bra grejer. Sen efter det där har du en äckligt jobbig biljakt. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur långt kommer du innan du dör? I alla fall, vänta in alla snubbar som springer emot dig på den våningen du är på och skjut dom. Gå sen rakt fram och kolla åt vänster och skjut han vid gallret och 1 till kanske, minns inte om det var en till. I alla fall, vänd upp igen till samma våning när ni blev överraskade, du borde se en trappnedgång, gå ner där, det finns fiender till höger här. Spring ut och döda alla så fort du kan, ingen ide att sitta stilla där inne, en kastar en granat efter dig, den sprängs, du är död.

www.gamefaqs.com brukar ha bra grejer. Sen efter det där har du en äckligt jobbig biljakt. :shifty:

Okej... jag blir alltid dödad på andra våningen.

Tack för hjälpen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...