Jump to content

Warcraft III


The Dude
 Share

Recommended Posts

Kört sen det släpptes, dock bara sen januari på Battle.net då jag skaffade internet.

Har inte spelat ca 100 matcher, vinner ca hälften av dom. Tror jag var lvl 12 innan dom startade om ladder.

Möter gärna någon på det. Heter RadiuZ

Sen vet ni väl att ni kan kolla era profiler på www.battle.net, här är jag. ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kört sen det släpptes, dock bara sen januari på Battle.net då jag skaffade internet.

Har inte spelat ca 100 matcher, vinner ca hälften av dom. Tror jag var lvl 12 innan dom startade om ladder.

Möter gärna någon på det. Heter RadiuZ

Sen vet ni väl att ni kan kolla era profiler på www.battle.net, här är jag. >_<

Du måste varit jävligt mycker mer än lvl 12 om du kört 100 matcher?

Men guttmos, får se när jag har tid bara. Lite körigt med skolan. Men har du en polare att köra med så kör vi 2vs2?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du måste varit jävligt mycker mer än lvl 12 om du kört 100 matcher?

Men guttmos, får se när jag har tid bara. Lite körigt med skolan. Men har du en polare att köra med så kör vi 2vs2?

Nope, helt själv. Har en kompis som lirar det men han saknar internet.

Kontakta mig på MSN när du känner för att lira. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe har gått ganska kasst för mig hittills på denna laddersäsongen:

PaiMei

Gillar du också Pai Mei? :o

OnT: Höll på som besatt för ungefär två år sedan men slutade på grund av att jag hade tröttnat och för att jag inte orkade tillåta det till programmet Internet Security typ 3 gånger varje gång jag ville spela det. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bullet: Namn tack. Har spelat i 3 år nu. BLir bara sämre och sämre, vet ej varför. Lite slö när jag ska 'micra' kanske, dunno.

Mitt account.

Klaga inte på namnet tack, tyckte faktiskt att det var ett coolt namn förut :lol:

Jag är med på några tower defenses ja, asroligt ju!

Ni måste lägga till en punkt (.) efter power i länken, annars funkar det inte. Tack å hej.

Redigerad av kricke
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, det är ingen svensk som är rankad 3a i världen på WC3 (solo). Inte heller Random Team heller, eller jo kanske, men det kan fan tyskar också så det är inget stort. Möjligtvis i 2on2 där det finns ett par giftiga spelare.

Men Bullet, snälla, försök att få fram hans namn, skulle vara guld värt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, det är ingen svensk som är rankad 3a i världen på WC3 (solo). Inte heller Random Team heller, eller jo kanske, men det kan fan tyskar också så det är inget stort. Möjligtvis i 2on2 där det finns ett par giftiga spelare.

Men Bullet, snälla, försök att få fram hans namn, skulle vara guld värt.

Han heter Sergei IRL iaf. :wub: Men han har lagt av med wc3 har jag hört. aja, har en polare som hade honom på msn. får fråga honom :P

Redigerad av Bullet
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...