Jump to content

FFX


Foo
 Share

Recommended Posts

Jaha, Tack! Nu har jag klarat den. Nu har jag fastnat på Yuna-bossen. Hon i bara underkläderna  B)  i Final Summoning rumet. Finns det något bra tips att döda henne?  :lol:

Bara så du vet, hon är den sista svåra bossen du möter.

Se till att Yuna eller Lulu har holy, annars får du problem. Har du Holy blir det skitlätt, då behöver du inte hjälp. Annars, om du inte har Holy (det hade inte jag heller :lol: ) så får du några tips:

När du möter första formen, slå på som f*n med vanliga attacker och INGA OVERDRIVES! spara dom till senare. Ta bort Zombie-statusen direkt på alla när de får den. När Yunadkjgfkj får lite liv summona en Aeon som tar kål på henne. Då byter hon form och använder megadeath. Eftersom du har en Aeon framme dör ingen, aeons tål dödsattacker. Nu har du klarat första formen, och du har en fullt frisk aeon framme (helst Bahamut med full overdrive) Så banka på henne (attacker, inga sexistiska saker här inte :teehee: ) och använd nå'ns overdrive, inte allas. Ta också fram Aeons lite då och då, ifall kärringen skulle få för sig att göra megadeath igen. Snart har du väl dödat henne, då kommer du till sista formen. Det är NU du ska använda dina surt sparade overdrives, slå som f*n tills hon ligger död och du får se en rolig videosnutt.

Blev lite långt kanske, men det går nog bra! :lol:

Redigerad av the big Vercetti
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...