Jump to content

När man har sprängt kontoret.


mfd
 Share

Recommended Posts

Man skulle in på nåt hotell och döda ''managern'', sen skulle man döda nån prostituerad tjej och sen skulle man sno ett dokument på ''directors'' kontor och spränga kontoret.

Jag har gjort allt detta så hoppar han ut genom fönstret o så ska man fly. Jag bara dör hela tiden. Kan nån va snäll o hjälpa mig?

Edit: Klarade det nyss :huh:

Redigerad av mfd
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jepp då är du antagligen på taket då. Du kan inte hoppa ner till marken för då dör du. Saken är att du ska fly via taket, och sen när ska du gå ner från taket så kommer du ner på ett oväntat ställe. :D

I alla fall, leta efter 2 hus som står nära varann, det ska finnas en trappa(en brandstege eller vad kallar man det nu igen?), du ska hoppa från det taket du är på nu, på kanten av ena byggnaden för att sen hoppa över till trappan, och sen springa uppför den. Nu borde det vara ganska uppenbart vart du ska nånstans, i annat fall är det inte svårt att hitta. Det är fiender här och där efter taket.

Ajuste, när du hoppar till trappan kommer du höra poliser och skott mot dig, men ignorera dom(det gjorde jag) och spring vidare. När du kommit upp på de övre taken och hoppat till första taket så kommer de inte följa efter. Ajuste, akta för snipern på långt håll i början när du kommit upp på taken.

Edit: Perfekt timing jag har du, tycker du inte mfd? :lol:

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...