Jump to content

MegaPoints


Kane
 Share

Recommended Posts

Jag har startat en gaming och film site och behöver lite hjälp med den. Jag kan inte designa den, moederera den och skriva artiklar och sånt själv. Desutom måste jag hålla på med sökmotorn som är i java och är ett helvette att programmera.

Så jag behöver alltså bra och pålitliga moderatorer till den. Om du skulle vilja vara med och hjälpa tll med den så säg till. (Alltså maila mig på hietanen@gmail.com). Du kan registrera dig och sedan kan jag göra dig till moderator.

Tipsa gärna kompisar om sidan så att jag får lite besökare, och snälla... inga kommentarer om att "det finns redan en sån här sida" (konkurrans kan vara kul) eller "det kommer aldrig att bli någonting" (det kommer bli något om jag får hjälp).

Besök sidan på MegaPoints.info.se eller MegaPoints.TK. Båda fungerar.

//Walle

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det finns redan en sån här sida

det kommer aldrig att bli någonting

:P

EDIT: Allvarligt, varför tror du att du lyckas bättre än de andra 3^128 personerna som har gjort forum om samma sak?

EDIT2: Sökmotor i Java... snälla? *asgarvar*

EDIT3: Fast en sak kan jag bidra med... ställ om tidszonen på forumet!

EDIT4: Invisionfree... Jag får kramp! :lol:

EDIT5: En sak till... Se hur sidan ser ut i FF istället för att lita blint på att allt ser ut som det gör i IE! (Syftar på att din email täcks av pollfrågan)

EDIT6: Källkoden ser ut som om den är gjord in another n00b-WYSIWYG-editor.

EDIT7:

The code contained in this  file is copyrighted by www.jojoxx.net

The file may be used for none commercial applications and distributed

as long as these lines remain intact.  The file or part of it may not

be sold  or  included  in any  other commercial  application  without

agreement from the author. If you have questions or comments, contact

the author at http://www.jojoxx.net

© Copyright - www.jojoxx.net - 2004

Java och JavaScript är två helt olika saker. Och vad är jobbigt med det om du inte ens har gjort den själv? :huh:

EDIT8:

<script type="text/javascript" src="file:///C|/Documents%20and%20Settings/Walter%20Hietanen/Mina%20dokument/Hemsidor/MegaPoints/search_db.js"></script>

Förväntar du dig att alla ska ha ditt skript på datorn?

Redigerad av Xogede
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och det gör inte koden på din sida? :huh:

Sönderbuggad är den också ;)

Min sida (xogede-tech.tk för er som inte vet) är 100% egenkodad. Exakt var ser den ut att vara gjord i en WYSIWYG-editor? Kan dock inte förneka att den är buggig, då jag tyvärr inte haft möljighet att testa den under en annan upplösning än 1280x1024, och det har jag min j*vla windows att tacka för... :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har startat en gaming och film site och behöver lite hjälp med den. Jag kan inte designa den, moederera den och skriva artiklar och sånt själv. Desutom måste jag hålla på med sökmotorn som är i java och är ett helvette att programmera.

Så jag behöver alltså bra och pålitliga moderatorer till den. Om du skulle vilja vara med och hjälpa tll med den så säg till. (Alltså maila mig på hietanen@gmail.com). Du kan registrera dig och sedan kan jag göra dig till moderator.

Tipsa gärna kompisar om sidan så att jag får lite besökare, och snälla... inga kommentarer om att "det finns redan en sån här sida" (konkurrans kan vara kul) eller "det kommer aldrig att bli någonting" (det kommer bli något om jag får hjälp).

Besök sidan på MegaPoints.info.se eller MegaPoints.TK. Båda fungerar.

//Walle

Jag tycker du ska skita i sidan .. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...