GRIM(back Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 (redigerad) Diskutera dom 3 terminator filmerna här. Sj tycker jag 2 e bäst o en av dom bästa filmerna som finns! 3 var e ren besvikelse arnie e typ 50+ o borde äta bäbis mat vid det här laget, och så hadde dom bytt ut edward (john connor) mot non ful kille som ser ut att sprungit in i en vägg strax efter 2:an för han är ju inte ett dugg lik. EDIT: Håller ochså på med en Mod till GTA SA, så man kan spela som Terminator från 2:an dock inte klar än.. Redigerad 25 september, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 (redigerad) Najs, tycker precis som du att tvåan är bäst. På trean bytte de väl ut producent eller nåt? Den gamla ville göra en film om vraket efter Titanic Trean är bara ett skämt Redigerad 26 september, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Usch och fy. Detta säger jag eftersom Terminator inte är nostalgiskt för mig, och det hoppas jag att ni också skulle göra om ni nostalgiker inte skulle sett Terminator med era äldre bröder på mellanstadiet och ryst pga välbehag av våld och metall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Njaa, Terminator filmerna är väll inte dom bästa jag sett. Men 2:an är bäst BTW: Nice mod=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Rise of the machines var ett rent skämt 2:an är lätt bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Har sett både ettan och tvåan, och de är ju båda riktigt bra filmer, trean är ännu osedd, men knappast går jag misste om något... Tvåans soundtrack innehåller ju GN'R's låt You Could Be Mine > bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Ettan är i särklass, helt otroligt vilka effekter dom kunde göra 1984. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Terminator 4 då? Får vi inte tala om den? IMDb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 (redigerad) Har sett både ettan och tvåan, och de är ju båda riktigt bra filmer, trean är ännu osedd, men knappast går jag misste om något... Tvåans soundtrack innehåller ju GN'R's låt You Could Be Mine > bra Oh yeah, lyssnade mycket på dom när jag var minde efter jag sett T2 ^^ jag har sett den lätt över hundra gånger sedan jag var 5-6 år o kan i princip alla repliker utantill^^ btw lite update på arnie http://img372.imageshack.us/img372/9017/t2w9mc.jpg http://img372.imageshack.us/img372/4874/bt25pg.jpg Redigerad 27 september, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Kan du inte ta din mod i Mod-sektionen istället? Så värdelöst att försöka få uppmärksamhet här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 28 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Kan du inte ta din mod i Mod-sektionen istället? Så värdelöst att försöka få uppmärksamhet här. Den finns där med men ingen tvingar dig att skriva elelr kolla i topicen, tänkte mest på T2 fans som kanshe tyckte det var kul för topicen handlar ju om Terminator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Kan du inte ta din mod i Mod-sektionen istället? Så värdelöst att försöka få uppmärksamhet här. Kloka ord!! T1 och T2 gillar jag skarpt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 28 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Kloka ord!! T1 och T2 gillar jag skarpt! Nja ettan e lite seg det är mest coolt när han skuter med amt hardballer ^^ o i slutet lite charmiga efecter på endoskelleton 2 e as bra jag har special edtion med den som har 3 skivor med massa extra matrial ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Nja ettan e lite seg det är mest coolt när han skuter med amt hardballer ^^ o i slutet lite charmiga efecter på endoskelleton 2 e as bra jag har special edtion med den som har 3 skivor med massa extra matrial ^^ Skjuter* Jag är ingen vapennörd som vill att halva filmen ska vara vapenstrid för att jag ska tycka den är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 28 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Skjuter* Jag är ingen vapennörd som vill att halva filmen ska vara vapenstrid för att jag ska tycka den är bra. Men detta e inget ratt stavnings forum, och du fattade vad jag menade sa stfu Dolf ludgreen vad tyckte du var bra i filmen da. jag tyckte skutandet var coolast iaf o arnie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Men detta e inget ratt stavnings forum, och du fattade vad jag menade sa stfu Dolf ludgreen vad tyckte du var bra i filmen da. jag tyckte skutandet var coolast iaf o arnie Det går inte peka ut vad som är bra i en film, det är hela sammanhanget som gör en film bra. annars skulle man ju kunna sitta och titta på 5-min klipp hela dagarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 (redigerad) Det går inte peka ut vad som är bra i en film, det är hela sammanhanget som gör en film bra. annars skulle man ju kunna sitta och titta på 5-min klipp hela dagarna Eller så kan man sett nån scen som man la märke till extra mycket och man kanske då tycker att det var det bästa med filmen. Eller så tycker man att hela filmen var jävligt bra men att det var någonting som stack ut lite vilket iofs är väldigt likt det ovanstående men ändå inte riktigt samma sak.... Men som en (förmodligen) klok gammal gubbe sa hemma på farstutrappen: "Smaken är som baken, delad" Edit : Kan även vara: "Smaken är som baken, tvådelad" "Smaken är som baken, två skinkor på vardera sidan om strecket " Redigerad 28 september, 2005 av packe_88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Eller så kan man sett nån scen som man la märke till extra mycket och man kanske då tycker att det var det bästa med filmen. Eller så tycker man att hela filmen var jävligt bra men att det var någonting som stack ut lite vilket iofs är väldigt likt det ovanstående men ändå inte riktigt samma sak.... Men som en (förmodligen) klok gammal gubbe sa hemma på farstutrappen: "Smaken är som baken, delad" Edit : Kan även vara: "Smaken är som baken, tvådelad" "Smaken är som baken, två skinkor på vardera sidan om strecket " Även om vissa scener är extra bra så är dom ju bra i sammanhanget. skulle du bara titta på dom scenerna utan nån bakgrundsinfo så skulle dom inte vara lika bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Även om vissa scener är extra bra så är dom ju bra i sammanhanget. skulle du bara titta på dom scenerna utan nån bakgrundsinfo så skulle dom inte vara lika bra Det beror ju på... Jag tex tycker inte om Star Wars speciellt mycket... och jag gillar verkligen inte tvån (då menar jag Episode 2 o inte 5:P) Men scenen när Yoda slåss o far runt som en gummiboll är riktigt bra (rolig : är lite utav en komik älskare) men för det tycker jag inte att filmen är bra.... Bara riktigt långtråkig.... Btw: börjar gå lite snett det här... back to the topic... Terminator 2 är nog bäst av de tre:P.. Men stör mig på att mitt band med den filmen ligger i ett Robocop 2 fodral samt att det står Robocop 2 på bandet... Och filmen är inte inspelad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 2:an är klart den bästa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts