Jump to content

Th Terminator Trion


GRIM(back
 Share

Recommended Posts

Diskutera dom 3 terminator filmerna här.

Sj tycker jag 2 e bäst o en av dom bästa filmerna som finns! :D

3 var e ren besvikelse arnie e typ 50+ o borde äta bäbis mat vid det här laget, och så hadde dom bytt ut edward (john connor) mot non ful kille som ser ut att sprungit in i en vägg strax efter 2:an för han är ju inte ett dugg lik.

EDIT: Håller ochså på med en Mod till GTA SA, så man kan spela som Terminator från 2:an dock inte klar än..

post-24-1127682274_thumb.jpg

Redigerad av GRIM(back
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har sett både ettan och tvåan, och de är ju båda riktigt bra filmer, trean är

ännu osedd, men knappast går jag misste om något...

Tvåans soundtrack innehåller ju GN'R's låt You Could Be Mine > bra :)

Oh yeah, lyssnade mycket på dom när jag var minde efter jag sett T2 ^^ jag har sett den lätt över hundra gånger sedan jag var 5-6 år o kan i princip alla repliker utantill^^

btw lite update på arnie

Redigerad av GRIM(back
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja ettan e lite seg det är mest coolt när han skuter med amt hardballer ^^

o i slutet lite charmiga efecter på endoskelleton :ermm:

2 e as bra jag har special edtion med den som har 3 skivor med massa extra matrial ^^

Skjuter*

Jag är ingen vapennörd som vill att halva filmen ska vara vapenstrid för att jag ska tycka den är bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men detta e inget ratt stavnings forum, och du fattade vad jag menade sa stfu Dolf ludgreen :huh:

vad tyckte du var bra i filmen da.

jag tyckte skutandet var coolast iaf o arnie :P

Det går inte peka ut vad som är bra i en film, det är hela sammanhanget som gör en film bra. annars skulle man ju kunna sitta och titta på 5-min klipp hela dagarna

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det går inte peka ut vad som är bra i en film, det är hela sammanhanget som gör en film bra. annars skulle man ju kunna sitta och titta på 5-min klipp hela dagarna

Eller så kan man sett nån scen som man la märke till extra mycket och man kanske då tycker att det var det bästa med filmen.

Eller så tycker man att hela filmen var jävligt bra men att det var någonting som stack ut lite vilket iofs är väldigt likt det ovanstående men ändå inte riktigt samma sak....

Men som en (förmodligen) klok gammal gubbe sa hemma på farstutrappen: "Smaken är som baken, delad" :wub:

Edit : Kan även vara:

"Smaken är som baken, tvådelad"

"Smaken är som baken, två skinkor på vardera sidan om strecket :D "

Redigerad av packe_88
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eller så kan man sett nån scen som man la märke till extra mycket och man kanske då tycker att det var det bästa med filmen.

Eller så tycker man att hela filmen var jävligt bra men att det var någonting som stack ut lite vilket iofs är väldigt likt det ovanstående men ändå inte riktigt samma sak....

Men som en (förmodligen) klok gammal gubbe sa hemma på farstutrappen: "Smaken är som baken, delad" :wub:

Edit : Kan även vara:

"Smaken är som baken, tvådelad"

"Smaken är som baken, två skinkor på vardera sidan om strecket :D "

Även om vissa scener är extra bra så är dom ju bra i sammanhanget. skulle du bara titta på dom scenerna utan nån bakgrundsinfo så skulle dom inte vara lika bra

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Även om vissa scener är extra bra så är dom ju bra i sammanhanget. skulle du bara titta på dom scenerna utan nån bakgrundsinfo så skulle dom inte vara lika bra

Det beror ju på... Jag tex tycker inte om Star Wars :wub: speciellt mycket... och jag gillar verkligen inte tvån (då menar jag Episode 2 o inte 5:P) Men scenen när Yoda slåss o far runt som en gummiboll är riktigt bra (rolig : är lite utav en komik älskare) men för det tycker jag inte att filmen är bra.... Bara riktigt långtråkig....

Btw: börjar gå lite snett det här... back to the topic...

Terminator 2 är nog bäst av de tre:P.. Men stör mig på att mitt band med den filmen ligger i ett Robocop 2 fodral samt att det står Robocop 2 på bandet... Och filmen är inte inspelad...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...