Jump to content

Chevy Nova Pro Street


putte_tutte
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 148
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tycker om den mer utan högtalarna. Men du kan ju göra dom till extramaterial. Så dyker dom upp på vissa bilar och vissa inte.

Ok nu har alla typ kommit med en åsikt tack alla :ph34r:

jag tror jag följer Fireblades råd och gör dom till extra så att dom dyker upp på vissa bilar precis som Stallions tak :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ganska maffig, men högtalarna passade inte riktigt in på det där råa fräna stuket ni fick till från början

och bakaxeln .. den må vara gjord för dragrace men en differental på 600 kg lär inte vara nån höjdare, gör den i normalstorlek

Jo, jag hadde faktiskt ingen aning om hur stor en bakaxel skulle vara -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Jävla noobs på den här sidan alltså! hahaha!

å du hyperberit, du kan ju inte stava till differential. också är du så dum och tro att dom gör racebakaxlar i tungt material? oftast är klumpen gjord av aluminium men du vet väl inte vart klumpen är...

nä, nå riktigt sorgliga gta töntar som tror ni kan nått ör vad ni är.

Snälla? Bara för att du är en 'oljestinkadetobakspotatismosochkötbullarnörd' menas det väll inte att dom är sämre än dig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jävla noobs på den här sidan alltså! hahaha!

å du hyperberit, du kan ju inte stava till differential. också är du så dum och tro att dom gör racebakaxlar i tungt material? oftast är klumpen gjord av  aluminium men du vet väl inte vart klumpen är...

nä, nå riktigt sorgliga gta töntar som tror ni kan nått ör vad ni är.

Haha, har kungen uttalat sig eller?

Du, har du inget vettigt att säga så säg det inte.

Läs Regel 5 här!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, har kungen uttalat sig eller?

Du, har du inget vettigt att säga så säg det inte.

Läs Regel 5 här!

Men regler hit å regler dit! jag skulle ju verkligen bli ledsen om jag kastas ut härifrån! eller inte!

enda jag tycker är kul här är att titta på alla dagis barn när dom tror dom kan allt ;P

EDIT: kul och visa bilar man gör också. men den här bilen har ju tydligen copstar gjort. konstit, väldit lik en som jag började på, fast min va utan inredning. annars är en på pricken lik faktist :ermm: konstit...

grim är nog den enda vettiga jag känner till här...

Redigerad av putte_tutte
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men regler hit å regler dit! jag skulle ju verkligen bli ledsen om jag kastas ut härifrån! eller inte!

enda jag tycker är kul här är att titta på alla dagis barn när dom tror dom kan allt ;P

EDIT: kul och visa bilar man gör också. men den här bilen har ju tydligen copstar gjort. konstit, väldit lik en som jag började på, fast min va utan inredning. annars är en på pricken lik faktist  :ermm:    konstit...

grim är nog den enda vettiga jag känner till här...

Jaha och?

Redigerad av A.A
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men regler hit å regler dit! jag skulle ju verkligen bli ledsen om jag kastas ut härifrån! eller inte!

enda jag tycker är kul här är att titta på alla dagis barn när dom tror dom kan allt biggrin.gif

EDIT: kul och visa bilar man gör också. men den här bilen har ju tydligen copstar gjort. konstit, väldit lik en som jag började på, fast min va utan inredning. annars är en på pricken lik faktist huh.gif konstit...

grim är nog den enda vettiga jag känner till här...

Lägg ner och väx upp :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men regler hit å regler dit! jag skulle ju verkligen bli ledsen om jag kastas ut härifrån! eller inte!

enda jag tycker är kul här är att titta på alla dagis barn när dom tror dom kan allt :P

EDIT: kul och visa bilar man gör också. men den här bilen har ju tydligen copstar gjort. konstit, väldit lik en som jag började på, fast min va utan inredning. annars är en på pricken lik faktist ;P konstit...

grim är nog den enda vettiga jag känner till här...

Jag antar att ingen är vettig på det här forumet :ermm: ..

Speciellt inte du ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men regler hit å regler dit! jag skulle ju verkligen bli ledsen om jag kastas ut härifrån! eller inte!

enda jag tycker är kul här är att titta på alla dagis barn när dom tror dom kan allt ;P

EDIT: kul och visa bilar man gör också. men den här bilen har ju tydligen copstar gjort. konstit, väldit lik en som jag började på, fast min va utan inredning. annars är en på pricken lik faktist :ermm: konstit...

grim är nog den enda vettiga jag känner till här...

Var intte du trevligen nyss?? Vad här hänt med dig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men regler hit å regler dit! jag skulle ju verkligen bli ledsen om jag kastas ut härifrån! eller inte!

enda jag tycker är kul här är att titta på alla dagis barn när dom tror dom kan allt :P

EDIT: kul och visa bilar man gör också. men den här bilen har ju tydligen copstar gjort. konstit, väldit lik en som jag började på, fast min va utan inredning. annars är en på pricken lik faktist :angry: konstit...

grim är nog den enda vettiga jag känner till här...

.wtf :P du sa att jag skulle fortsätta att göra bilen :lol:

eftersom du inte orkade typ :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men regler hit å regler dit! jag skulle ju verkligen bli ledsen om jag kastas ut härifrån! eller inte!

enda jag tycker är kul här är att titta på alla dagis barn när dom tror dom kan allt ;)

EDIT: kul och visa bilar man gör också. men den här bilen har ju tydligen copstar gjort. konstit, väldit lik en som jag började på, fast min va utan inredning. annars är en på pricken lik faktist  ;)    konstit...

grim är nog den enda vettiga jag känner till här...

Om du kan mer än mig om bilar så får du fan alla bilar jag äger

om du nu är så frän och inte glömde ett i i differential så varför är du så korkad och inte kan skriva om det och kallar det klump? haha jävla blåst unge

det är ju trots allt diffen som kallas för diff och inget annat, men du kanske trodde att jag prata om kardanen eller en backspegel

Redigerad av hyperberit
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...