Jump to content

The Shotist!!!!!


Jacker
 Share

Recommended Posts

notorius, starta en egen topic för det.

Och du som behövde hjälp. Den enda taktik jag kan komma på är att i början sikta sig in på 3 poängaren, andra gången endast hålla siktet på den övre våningen och skippa den nedre, tredje gången... öh, inte ta dom i sidofönstrerna.

så mycket till taktik vette fan om detta var, själv sköt jag bara hejvilt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller på med uppdraget The Shotist från Malibu cluben men det är så j***a svårt :wub: kontrollen suger ju det tar alldeles för lång tid att ställa in siktet fin s det nåt sett att ställa om det eller går det att koppla in mus och tangentbord HJÄLP MIG JAG ÄR DESPERAT!!!! :'( :'( :'(

håller med till 100 % siktet med ps2 kontrollen är förjävligt har det varit genom hela spelet lite tråkigt faktiskt, det går nog att koppla in en usb - mus skulle jag tro :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det var ju skitlätt, fick ca 89 poäng första gången.

lite taktik:

Första: Sikta på den längst bort och skjut bara på dom andra när dom åker förbi eller när den långst bort laddas om.

Andra: Skjut på två fönster ovanför varandra.

Tredje: ingen speciell taktik, försök att bara skjuta på dom som är närmast eller håll siktet på en speciell höjd och styr det bara åt sidleds.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...