darkjak Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Tror jag hörde nåt om en Lamborghini... Vet nån hur det är med skador? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Ska bli skönt att de tar tillbaka den gamla känslan. Need For Speed 2, Porsche och Hot Pursuit var bäst. Underground-liren var okej, men storyn och upplägget var ju om möjligt ännu mesigare än i Fast Furious-filmerna... Pseudo-coolt, liksom. Men grafiken är ju dassig! Har ni sett mark-texturen? Har ni sett att bilarna är identiska med de i Underground? Ser ut att bli många skönare bilmärken, dock. BMW och Porsche för att piska skiten ur snorvalparna med sina Civics... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Inte så värst många dagar kvar nu till releasen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Inte så värst många dagar kvar nu till releasen Är det nåt fastställt realese-datum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Är det nåt fastställt realese-datum? Kolla ea-games Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Inte så värst många dagar kvar nu till releasen Bara 3 månader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Bara 3 månader Snarare tio dagar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Snarare tio dagar? Releasedatum: November 2005 står det på Webhallen iaf, så, tio dagar? Näe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Hoppas dom får lite bättre känsla i spelen nu. Men men, även om dom inte har nån känlsa så kmr ja köpa de ändå. Styling, tuning och feta bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjelmen Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 (redigerad) Såå skönt med BMW, enda bilen jag saknade i NFSU 1-2. vilken bil vill ni helst se i Most Wanted? Edit: lite stavfel... Redigerad 25 augusti, 2005 av Hjelmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Det var inte det jag menade. Men vem BESTÄMDE att vi skulle kalla Axis för Axel? Det heter ju inte Axel. Det heter Axis. Det är samma sak som att fråga "Vem bestämde att det ska heta 'hus'?" Det går liksom inte att svara på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 vilken bil vill ni helst se i Most Wanted? Edit: lite stavfel... Volvo 740 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Audi A6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Releasedatum: November 2005 står det på Webhallen iaf, så, tio dagar? Näe... Coolt, då hinner jag få min nya dator, är dom tidigare Nfs bra? jag har bara spelat ett demo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Verkar som att Need For Speed Most Wanted kommer kunna bli riktigt bra. Jag kommer troligtvis att köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Posta bilder pojkar nfs har alltid varit kul kommer nog "skaffa" det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 28 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Mercedes McLarren tror jag ska va me i spelet.. jävligt najs att trimma o styla den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Mercedes McLarren tror jag ska va me i spelet.. jävligt najs att trimma o styla den Styla? Såna bilar ska vara original! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 30 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Trimma den iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 30 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 här e mercan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts