Tija Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Ja, vad tycker ni? Själv tycker jag att Gavin Troy (aka Daniel Casey) var lite av stjärnan i showen... Det var MYCKET bättre förr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Vote: Jaaaaaaaaaa Nu är den seg och äcklig. Innan var den perfekt. Kommer inte ihåg hur troy ser ut dock. Bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Helt sant d va mycket bättre förut nu är d så långtråkigt på nå sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Ja det var bättre förr. Inte bara pga att Troy slutade, jag tycker det bara blivit allmänt sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Vet inte, har bara sett det en gång jag hade ingen aning om att det var långt som en jävla film, typ 1 timme å 40 min jag trodde typ det skulle hålla på en halvtimme, sen 45 min, sen en timme jag tänkte ungefär "Tar det aldrig slut!?!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Efter ha sett de där programmet så vet man att d är aldrig den man tror d är.. tills slut så vet man aaa d måste va hon för hon har dom inte misstänkt eller nåt sådant:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Null Vote. Aldrig hört talas om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Sett nåt avsnitt när ja va mindre, o de sög... så... nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Hela serien är tråkig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Hela serien är tråkig! W0rd!!! totaly W0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Hela serien är tråkig! Den suger. Därför votade jag nej för att jag ej har följt den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 (redigerad) Tråkigaste deckar-serien jag någonsin sett. En regnig kväll i sommarstugan på Gotland går det väl an, annars undviker jag att titta på den till varje pris. Redigerad 27 juli, 2005 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Allt var bättre för... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Allt var bättre för... Nej inte datorena! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Killen till höger är Troy... Söt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brian_Griffin_Te_Dog Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Den var bättre när Troy var med. han var min favorit i serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts