Benvit Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Det vanliga...btw är det ngn som har testat spelet?...det har jag det e as svårt...fastande på fall #1 Nejdå, skitlätt jue. Orginalet äger ju mest, tycker att Miami är så enspårigt, bara knark och knark.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 (redigerad) Hmm...tycker det e svårt (på engelska ju)...så man hör ju ej allt dem säger osv. Redigerad 1 augusti, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Orginalet for the win! Tycker inte att dom andra är så jävla bra, inte csi längre. dom är ju mer som en vanlig polisserie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 CSI:Miami är bäst tycker jag, med Horatio! Hahahah på signaturen ser han ut som en skölpadda .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Vote: Orginalet knäcker =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aykaramba Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 C.S.I orginalet, Viva las vegas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Hahahah på signaturen ser han ut som en skölpadda .. Det gör han alltid Alla CSI serier e bra, men orginalet e bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Orginalet suger men det går att kolla på. CSI:Miami är bra men CSI:New York är bäst. Så min röst faller på CSI:New York. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts