skribb Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Lyssnar på i princip allt.. förrutom Dödsmetal eller vad det heter (T.ex Slipknot) Hahahhaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 50 cent och snoop dogg. Är det något jag verkligen hatar så är det trance och techno. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Samma här, gillar lite rap och lyssnar fortfarande på Vice-city musiken riktigt go är den, Funk och acid Jazz är oxå en favorit. Nice Vilka gillar du som spelar Funk och Acid Jazz? Några av mina favoriter är Jamiroquai, Brand New Heavies, Earth Wind and Fire, Cool and the gang och även Tower of Power. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) Jag har ingen egentlig musiksmak men detta är väl typ min "officiella" musiksmak; cradle of filth, rage against the machine, korn, SYSTEM OF A DOWN sen även en del hiphop (allt från gangsta rap till svenskt, snoop dogg till looptroop) sen pyttelite indie (typ placebo) sen är det gött att lyssna på emb/trance när man är bakis ^_________^ så jag kan nästan faktist säga att jag gillar all musik, me love music @ ace Men dom flesta förstår vad jag menar.. Musik där dom "sjunger" väldigt högt och "spelar" väldigt hårt på instumenten.. bara för att man sjunger högt högt och slår hårt på instrumenten betyder det inte att man spelar death metal det ändå instrument man slår på är väl trummor, och de slår väl de allra flesta hårt på det finns 2 bra death metal-band 1. nasum (de är väl det iaf? ) 2. anal cunt (deras texter och låtnamn är briljanta ) Redigerad 24 juli, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jag lyssnar på det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) Hm, hårdrock, metal, techno/trance, lite lite hiphop, mycket punk, skatepunk, jazz, indie och skit. Förlåt, glömde grunge. Redigerad 24 juli, 2005 av epix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Reggea, rock, metal/numetal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Indiepop och hiphop,även annat men det är det jag gillar bäst. Säger bara Oasis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Only trance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) Hårdrock: Death Metal Black Metal Prog Metal Power Metal Nu-Metal Blackened Death Metal Thrash Metal Thrash Black Metal Thrash Death Metal Brutal Death Metal Grindcore Goregrind Jazz Metal Hardcore 80's Metal Industrial Metal Prog Black Metal Stoner Metal Doom Metal Goth Metal Prog Goth Metal Old School Black Metal Melodic Death Metal New Wave of Swedish Death Metal Symphonic Black Metal Folk Metal Viking Death Metal Metalcore Heavy Metal Hard Rock Technical Black Metal Technical Death Metal Hiphop: Acid Rap Horrorcore Övrigt: Folk Ambient Medieval Folk Gothic Dance Edit: Berit, Nasum är grind. Anal Cunt är sex/goregrind typ. Redigerad 24 juli, 2005 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Hahahhaha Skrev "Vad det nu heter" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Hårdrock: Death Metal Black Metal Prog Metal Power Metal Nu-Metal Blackened Death Metal Thrash Metal Thrash Black Metal Thrash Death Metal Brutal Death Metal Grindcore Goregrind Jazz Metal Hardcore 80's Metal Industrial Metal Prog Black Metal Stoner Metal Doom Metal Goth Metal Prog Goth Metal Old School Black Metal Melodic Death Metal New Wave of Swedish Death Metal Symphonic Black Metal Folk Metal Viking Death Metal Metalcore Heavy Metal Hard Rock Technical Black Metal Technical Death Metal Hiphop: Acid Rap Horrorcore Övrigt: Folk Ambient Medieval Folk Gothic Dance Edit: Berit, Nasum är grind. Anal Cunt är sex/goregrind typ. Den där feta listan påminner mig om din metal skola. Finns den fortfarande att ladda ner någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Musik som lindström skickar till mig ^^ och rock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Den där feta listan påminner mig om din metal skola. Finns den fortfarande att ladda ner någonstans? Jag kan skicka den på MSN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Trance och rock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Lyssnar på allt som låter bra i mina öron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Hårdrock, metal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Thrash metal för det mesta typ Metallica, lite NWOBHM blir det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) Uggla förstås! Annars varierar det mycket Redigerad 24 juli, 2005 av PluOntS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Hårdrock: Death Metal Black Metal Prog Metal Power Metal Nu-Metal Blackened Death Metal Thrash Metal Thrash Black Metal Thrash Death Metal Brutal Death Metal Grindcore Goregrind Jazz Metal Hardcore 80's Metal Industrial Metal Prog Black Metal Stoner Metal Doom Metal Goth Metal Prog Goth Metal Old School Black Metal Melodic Death Metal New Wave of Swedish Death Metal Symphonic Black Metal Folk Metal Viking Death Metal Metalcore Heavy Metal Hard Rock Technical Black Metal Technical Death Metal Hiphop: Acid Rap Horrorcore Övrigt: Folk Ambient Medieval Folk Gothic Dance Edit: Berit, Nasum är grind. Anal Cunt är sex/goregrind typ. Varifrån har du kopierat den där listan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts