Jump to content

"adressbok" till GtaT


_booty
 Share

Recommended Posts

Tjenare!

Vet inte om detta inlägg hör hit, men det är ju ett program till GtaT.. så det borde de nästan göra! =)

Jag har gjort ett litet program till GtaT som sagt, som en adressbok ungefär där man kan spara sina favoritadressen som t.ex. Kabooms och/eller Lance_Vance servrar då det är sjukt irriterande när man inte hittar en spec. server som man vill spela på. Det är inte 100% klar ännu men snart så, täntke bara höra ifall det finns något intresse för ett sånthär program för isf. kommer jag påsta det här någonstans?

//_b

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

AdamZZ:

Haha, snart så.. jobbar med den tills imorgon iaf för att försäkra mig om att det inte är såå många buggar ;D

qouad_Gta:

Jo, jag tänkte jag skulle göra detta, men vad jag har märkt så svarar inte servern med någon infor när man ansluter :S Så det kan nog bli svårt, men jag skall försöka lösa det! =)

//_b

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Qouad_Gta:

Det ligger på is, iaf for now jag testade att skicka några kommandon till serven som jag skulle kunna tänka mgi funka =) Men det gjorde dom inte hehe, så sålänge jag inte får kontakt med någon som vart med å byggt den så jag kan fråga honom om det är möjligt över huvud taget så får jag vänta med den funktionen =S

//_b

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...