Jump to content

Load-Bugg


The Lithium
 Share

Recommended Posts

Tjenis everybody!

Okej, så efter att ha klarat San Andreas och haft funderingar på att runda det kom jag på att jag skulle kunna plocka fram GTA 3! Jag har aldrig spelat GTA 3 på min nya dator och till min förtvivlan kan jag inte loada games. Jag kan alltså inte trycka på "Load Game" och spela därifrån jag sparat. Jag kan inte öppna ett saved game! Om jag tycker på "Load Game" så börjar datorn ladda spelet och när det är färdig laddat händer inget på någon sekund. Sen hör jag ett "ping". Så jag stänger ner GTA för att hitta detta meddelande --> http://img.photobucket.com/albums/v605/The...gta3loadbug.jpg

Sen står det att GTA 3 har stött på ett oväntat fel och måste startas om, bla, bla, bla! Why? Jag har startat om datorn och provat lite olika inställningar. Nån som har ett förslag? Någon bugg kanske? Jag vill också göra klart att jag har kört första och andra uppdraget ca: 3-4 gånger och skrivit över mitt slot, provat nya slot, etc, etc...

Förresten, när vi ändå snackar om buggar. Min grafik laggar lite, lite. Varför? Det är ju ett gammalt spel på en bra dator. Mitt VC eller SA lagger inte! :rolleyes:

Aja, tips...? Någon...? Ska jag bara installera om skiten kanske?

Redigerad av The Lithium
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...