Jump to content

Grand theft auto


Foka
 Share

Recommended Posts

okej, efter min förra succe topic tänkte jag ta upp ett lite roligare ämne. Postivia grejor om Vice City :-)

I senaste (?) Superplay så vann tog superplay upp vissa spel.

Tommy Vercetti vann årets manliga huvudroll.

Motevering:

Vad gör en före detta kåkfarare som övergivits av sin maffia-familj? Pekar finger åt alla och tar över hela stan, så klart. Tommy Vercetti är beviset på att ensam är stark.

Årets spel blev för övrivt Halo, MEN... Grand theft auto: Vice city kom trea :lol:

Motevering:

Med härlig 80-talsstil och ännu mer frihet än i föregångaren slår det knock på det mesta.

Årets actionspel. Grand theft auto 2:a, HALO etta.

Motevering: Jakten på makt, pengar och respekt har aldrig varit så rolig som i Rockstar Games Vice City. Ett våldsamt träffsäkert spel där spelarens frihet sätts i fokus

Tja... vad ska man säga? Grand Theft Auto: Frihet i en liten plastlåda :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var roligt att höra....men det var tråkigt att din topic låstes....jag var beredd att få lite kritik från din sida!!! :lol: .....jag sa aldrig att jag tyckte TG var tråkigt!...så jag håller inte med alla som skrev efter mitt inlägg där!......Iaf....tycker VC borde blivit årets actionspel eftersom Halo är riktigt tråkigt!!!(Årets spel borde det också blivit....vilket spel knep 2:a platsen???)...Men det var väl sälvklart att Tommy V skulle få bästa manliga huvudroll(Inga starka konkurenter!!!)....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...