Jump to content

Fable


nexus
 Share

Recommended Posts

Är det fel av mig att dra upp denna tråd? Men jag undrar iallafall vad skillnaden på Fläsklåddeversion och pcversionen är.

Inget fel alls. Är ju vad tråden är till för. :D

Den till PC (Lost Chapters) har mycket mer grejor, quests, vapen och sånt. Men Lost Chapters versionen släpps till XBox med. Så igentligen ingen skillnad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 121
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

HM en fråga här, jag klarade draken på slutat, OTROLIGT LÖJLIGT LÄTT! jaja. i vilket fall, kan man inte fortsätta _efter_ det? Credits kommer upp sen kommer man till startmenyn och ingen AutoSave blir det.  :P  :lol:

Du måste sitta och kolla igenom hela creditsen :P

"kolla igenom hela creditsen" :lol: wtf

Redigerad av aKi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har Fable - Lost chapters till PC och det är ett av de roligaste spelen jag spelat på sistone :huh:

Tyvärr verkar det vara lite för kort... jag har visseligen inte klarat det än, men på 4 timmar har jag klarat arenan, och då har jag gjort lite sidequests och liknande under tiden.

Men kul är det iaf. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon sa att det skulle finnas en extra ö... Var i sådana fall? Märker ingen skillnad på LC och vanliga Fable :lol: . Aja, orkar inte köra kärnuppdragen nu. Men men.

Vilket är det bästa svärdet? Är det det svärdet som man drar upp ur stenen eller det som man "får" av Jack of Blades om man väljer det ELLER finns det något annat?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon sa att det skulle finnas en extra ö... Var i sådana fall? Märker ingen skillnad på LC och vanliga Fable :lol: . Aja, orkar inte köra kärnuppdragen nu. Men men.

Vilket är det bästa svärdet? Är det det svärdet som man drar upp ur stenen eller det som man "får" av Jack of Blades om man väljer det ELLER finns det något annat?

Ön finns uppe i högra hörnet av kartan.

Det vita.

fullmapthumbnail_574380_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...