Jump to content

Vilket Gta Har Hatt Den Bästa Storeyn


Swift
 Share

Vilket Gta Har Hatt Den Bästa Storeyn  

106 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Såja nu är man tillbaka efter drygt två år av frånvaro från gtasajten. Nu är det dags igen. <_<

Om jag ska vara helt ärlig kan jag inte förstå alla som röstar på San Andreas. Storyn i det spelet är inte alls något vidare. Att CJ kommer hem till SA efter flera år för att hämnas sin mördade mamma och sen vips så råkar han snubbla över tanken att ta över hela SA. Seriöst handligen är ju sämre än i GTA3.

Man kan inte nämna de tre äldre spelen ettan, tvåan, London när det gäller story. Det existerar helt enkelt inte någon. GTA3 har en rätt "fattig" story men den är fortfarande bättre än SA:s. Man jobbar helt enkelt för pengar blir aldrig vän med någon, är inte beroende av någon. Det gör att det aldrig kan bli någon story i den bemärkelsen. Claude (om han nu heter så; huvudrollsinnehavaren i GTA3) jobbar endast för pengar, han har ingen familj eller vän att försvara. Han gör helt enkelt vad han måste för att överleva i Liberty City. SA har man gått över gränsen med all respekt du måste ha hela tiden det blir så tjatigt i längden.

Nä, min röst går till VC som har den bästa storyn helt klart, Tommy Vercetti (den absolut bästa huvudrollsinnehavaren) blir skickad till Vice City av Sonny Forelli för att att slutföra en affär. Allt går åt helvete och Tommys enda chans att överleva är att bygga upp ett eget imperium nere i VC.

Så kortsagt.

Sämsta storyn: GTA: San Andreas

Bästa storyn: GTA: Vice City

Vote: GTA: Vice City

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...