Gta_Erra Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Hej jag heter Erik och är ny här men har redan skrivit två topicar och nu undrar jag hur jag får en bild där under där det står GTA_erra tacksam för svar. ps om någon är otrevlig så låser jag tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GuldVixen Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Du gör en bild där det står GTA_Erra. Laddar upp den på ett "bra ställe" eller om du har en egen webbserver Sen klickar du på "My Controls" -> "Edit Signature" -> klickar på kanppen "IMG" och följer anvisningarna där -> Sen klickar du på "Update my Signature" KLART =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Mm välkommen, men det är i fel forum *reported* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) "My Controls" - > "Edit Avatar Settings" - > Och sen lägger du in URL:en till avataren i rutan under "Your image avatars". Sen trycker du på "Update Avatar". Edit: Tänkte aldrig på vilken bild han menade förresten. Menar han avataren eller en bild i signaturen? Redigerad 10 juli, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Du kan inte låsa tråden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Vem har försökt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Vem har försökt? Läs längst ner i GTA_Erras första post. "tacksam för svar. ps om någon är otrevlig så låser jag tråden " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) "My Controls" - > "Edit Avatar Settings" - > Och sen lägger du in URL:en till avataren i rutan under "Your image avatars". Sen trycker du på "Update Avatar". Edit: Tänkte aldrig på vilken bild han menade förresten. Menar han avataren eller en bild i signaturen? Jag tror att han menade avataren eftersom han sa att han ville ha bilden nedanför sitt namn.. Redigerad 10 juli, 2005 av skytten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Han menar signaturen.. Använd Silentwhisper när du laddar upp bilden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Läs längst ner i GTA_Erras första post. "tacksam för svar. ps om någon är otrevlig så låser jag tråden " Okej,sorry! Tack för svaret (A.A som är mod i modding-forumet säger att det är viktigt att tacka efter att ha fått svar på en fråga). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Han menar signaturen.. Använd Silentwhisper när du laddar upp bilden! Signaturen är INTE under nicket... Signaturen är snett under nicket... Avataren är däremot under nicknamet, alltså menade han avataren? Det finns även en nybörjar-tråd, där finns det mycket att läsa och lära @Tweak: Tyvärr, du råkade logga in på Tweak's account istället för ditt eget Gta Erra-account Redigerad 10 juli, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Signaturen är INTE under nicket... Signaturen är snett under nicket... Avataren är däremot under nicknamet, alltså menade han avataren? Det finns även en nybörjar-tråd, där finns det mycket att läsa och lära @Tweak: Tyvärr, du råkade logga in på Tweak's account istället för ditt eget Gta Erra-account Oj, läste inte så noga.. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Okej,sorry! Tack för svaret (A.A som är mod i modding-forumet säger att det är viktigt att tacka efter att ha fått svar på en fråga). Ja det är givetvis helt upp till dig själv att tacka. Men det skapar en bättre relation användare emellan så att man slipper onödiga påhopp m.m. Det skadar ALDRIG att vara trevlig Redigerad 10 juli, 2005 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts