Jump to content

R* Replay Contest!


Marklund
 Share

Recommended Posts

En replay-tävling med bra vinster har startats av Rockstar Games:

http://www.rockstargames.com/sanandreas/pc/contest/

Info:

F1: Då ser du på de 30 sekunderna som är osparat.

F2: Då sparar du din replay till 'Mina dokument/GTA San Andreas user files/replay.rep' *Obs* Glöm ej att ändra namn på den, nästa gång du sparar en replay kommer dne att sparas över annars.

F3: Tryck på denna knappen så ser du på den sparade replayen.

Allt går bra inom GTA SA. Stunting eller kanske något riktigt stort slagsmål? Det är upp till dig.

Priser:

- Ett kraftfullt nvidia Gforce 6800 GT Grafikkort.

- Massor San Andreas priser.

- En guld-doppad nummerplåt till bilen, med ditt namn på.

Regler:

- Replayen måste vara 30 sekunder av det bästa du gjort i SA.

- Det måste utspela sig i någon av dessa städerna:

  • Greater Los Santos
  • Greater San Fierro
  • Greater Las Venturas

- Inget moddat.

Någon som ska delta? Jag ska.

Nu måste jag bege mig ut för att hitta ett bra combo-ställe för p2b2cork2grind2720.

Alltså, Packer till Grind, sedan i luften gör jag en corkscrew, landar i en grind och avslutar det med en 720 eller 360.

Hehe, kanske låter lite knepigt, men det är ganska vanligt att göra så i VC, men i SA är det lite svårare.

Undrar du vad en corscrew är? Eller vill du ha några mer namn på olika stunts? http://www.gtastunting.com/forums/index.php?showtopic=4354 *Obs* Engelsk.

Lycka till! Ge inte någon annan din favoritreplay, de kanske är dumma och snor den ifrån dig. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man läser lite mer noga så är tävlingen bara för dom som bor i Amerika. Sorry, pal.

Hot-diggity-damn. There is a catch, though - this entire shebang is only open to US residents. Sorry, peeps. Looks like the rest of us non-American-type-folk are out of luck.

www.gtasanandreas.net/news

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Ajfan, det såg jag inte. Ska ta och skicka ett mejl till rockstar games och fråga varför de gjort så. Har fått flera mail tillbaka när jag skrivit till dem, och hoppas på att få det igen. :blink:

Edit:

Skickade ett mejl till dem:

I read the news about the replay contest earlier today, but it's too bad that it's just for the U.S. I hoped for a contest for everyone who wanted, but well well it was just for a restricted area. My suggestion is that you guys should create another contest, no need for prizes, but as a fun thing, for everyone. We guys at www.gtastunting.com/forums is very sad about that we can't send in our stunts.

We are a group of professional stunters (some of us) and we always wanted a competition like this. You should look at some of the movies in our Unmodded section, such as "Gasoline 2"  by Buzzsaw, "Here to stay", by the XSA crew and ofcourse Darkness and Kanedas newest movie (The best vid out yet, atleast what the most guys at our forum thinks) "SA Smackdown". We love Grand theft auto, and we are truly looking forward for another contest for even us.

If you've read this message, please send a validation back to daniel.marklund@gmail.com.

In regards,

Daniel Marklund - Sweden

Får hoppas på att de svarar denna gången också.

Redigerad av Marklund
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...