Jump to content

nån som vet hur man klarar telefon uppdreget


GTA Sweden
 Share

Recommended Posts

Autodice eller vad det heter?

Om så är fallet så.... Ja, det är rövsvårt.

Hade tjokt med problem me det och jag gjorde det efter det sista "riktiga" uppdraget. Alltså, var det det sista uppdraget jag gjorde i vc.

Tips:

Make sure u have a bazooka, sniper and a uzi (eller något annat man kan skjuta med ifrån en motorcykel). Vid telefonen, se till att du har en bil parkerar nära så att motohuven pekar åt höger (räknat från tommys synsätt), snabbt som fan, hoppa in, sväng vänster, sen vänster igen. Åk upp för spiralen och högst upp, åk till slutet utav taket, hoppa ur bilen och zooma in med en sniper på den dära reklampelaren. Du ser förmodligen en stor, fjantig rosa bil över någon byggarbetare. Skjut honom. Eftersom gta är larvigt orealistiskt och man tål oerhört mycket så hoppa bara ner ifrån taket och sno en bil på gatan. Har jag rätt så ska du nu preja en säkerhetsvagn. Gör inte det... åk dit du ska snabbt (Rekomendation att du har en motorcykel, du kommer behöva den senare). Bilen står parkerad i en liten "gård", gå ur din bil/motorcykel och skjut bilen med en bazooka. Försöker du jaga bilen är jag ganska säker på att du inte hinner. Såja. Nu var det avklarat. Fort som fasiken igen, kör till nästa peeps, vilket jag tror är dom båda männen. Åter igen, sneaka upp på dom, låt dom inte se dig fören det är försent. Ta sikte på dom med bazookasen och förhoppningsvis så slår du två flugor i en smäll. Om inte har du åter problem med tanke på att en av dom har shotgun. Låter du pickupen åka iväg... har du problem. Såja. Nu är dom döda. Nästa offer är på en båt. Så.... följ dit du ska. Han kan vara lite svår att hitta faktiskt, men tänkt på. Han är på en båt, i vattnet. Alltså, du kan inte komma så nära honom. Nu ska du åter ha en bazookas eller sniper. Döda honom helt enkelt. Okej, efter båtmannen har du en svår jävel kvar. Nu MÅSTE du nästan ha en motorcykel om du inte ha tur, för denna grabb cirkulerar runt i vc som en tok och har drivingskills som en gud... tyckte jag i alla fall. Nåja, när du har kommit nära honom på din motorcykel, skjut honom med uzin... fääääärdigt :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...