Jump to content

Diskussion om rasism


pottzork
 Share

Recommended Posts

Jag räknar inte med ett tack för att jag betalar för dera vistelse. Jag förväntar mig resultat och segration.

Jag förväntar mig inte heller ett tack, jag förväntar mig att man uppför sig som folk om man invandrar, inte som om man skulle äga stället.

Sen är det ju dethär om man är rasist eller inte för sina åsikter.

Mina åsikter är, kom hit, uppför er, annars dra. Rasist? Njae, tycker jag väl inte, tycker det är nått alla ska ha fattat redan från barnsben.

Däremot, om jag kallar nån invandrare för svartskalle, men så säger han "Jeffla svenne ska knulla sönder din familj, ska banga sönder din morsa, du är innnnte värd att levva".

Vem är rasist? :o

Kommer man hit och säger sånt så ska man ut, ingen nåd åt nån jävla mattrullare.

Dom tycker så synd om sig själva, att vi är rasister mot dom. men dom är rasister mot oss :huh:

Redigerad av Joey
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Utan invandring eller mångkulturen (påverkan från någon kultur utanför våran egna) så hade jag gått under.

För det första, något viktigt för mig, maten.

Kryddor, maträtter, hade Svenskens meny sett lika intressant ut som den gör idag?

Eftersom att min farmor är född i Jugoslavien, och har Svenskt medborgarskap (bor dock mestadels i Spanien) och hennes familj drabbades hårt av nazisterna (mördade, fly osv.) så har jag egentligen ett medfött hat emot nazism och rasism, men eftersom att jag vill se att Palestinierna får tillbaka sitt land som Israelerna ockuperat så har jag väll en egen vilja också.

Hmm.. Ja, kommer inte ihåg frågan så ska läsa din igen.

Jag äter faktiskt inte svensk husmanskost kan jag erkänna. Ogillar korv osv.

Kulturella influenser är givetvis viktigt för utveckling, men det betyder inte att det behöver komma miljontals människor för det.

Jag kan ju förstå helt klart att det knappast känns rätt för dig, men för dom som det känns rätt för då? Är dom bara jordens avskum?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förväntar mig inte heller ett tack, jag förväntar mig att man uppför sig som folk om man invandrar, inte som om man skulle äga stället.

Sen är det ju dethär om man är rasist eller inte för sina åsikter.

Mina åsikter är, kom hit, uppför er, annars dra. Rasist? Njae, tycker jag väl inte, tycker det är nått alla ska ha fattat redan från barnsben.

Däremot, om jag kallar nån invandrare för svartskalle, men så säger han "Jeffla svenne ska knulla sönder din familj, ska banga sönder din morsa, du är innnnte värd att levva".

Vem är rasist?  :o

Kommer man hit och säger sånt så ska man ut, ingen nåd åt nån jävla mattrullare.

Dom tycker så synd om sig själva, att vi är rasister mot dom. men dom är rasister mot oss  :huh:

I det exemplet du gav nyss om att invandrare är rasister, varför tror du Ahmad är rasist där?

Det var ingen Kalle som gjorde något innan?

Edit: Europen, nej. Jag tycker de andra är trångsynta som inte kan se att vi lever i ett modernt samhälle där alla skall vara lika värda och kunna mötas och bo vart man vill utan massa förtryck.

Redigerad av xPisc
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funnylin, går det möjligvis att sätta ihop dom andra "rasism"-trådarna så att det inte blandas i varje tråd? Blir måttligt förrvirrad.

Förövrigt så måste man kunna få motargumentera om någon säger något, annars är det värdelöst.

Ska se vad jag kan göra.

Det är bara kopiera texten och klistra in det i en topic som den passar bättre i. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ryser av att bara läsa vad SvD har skrivit, i tidningen hade dom också bilder.

Tänk dig känslan av att barrikera alla ingårna till sitt hus, för att sedan se 1000 svartklädda människor marschera i tystnad och att dom mer än gärna vill se dig död.

Så känner sig de flesta under era Salemmarscher, ska man behöva känna sig så pga någras illdåd?

Det är knappast min avsikt att skrämma folk, min avsikt är enbart att delta mot mångkulturen, upplysa om bieffekterna av detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är knappast min avsikt att skrämma folk, min avsikt är enbart att delta mot mångkulturen, upplysa om bieffekterna av detta.

...att vi alla är människor med samma rättigheter borde väll stå över allt möjliga "bieffekter", ursäkta mig om jag är naiv och älskar mänskligheten, men...

Heja mångkultur! Människa som människa...

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Cirka 50 fick jag det till. :rolleyes:

Ey.. Jag är jag, jag kollar bara på dom tre sista sidorna.

Europén.. Du äter inte Svensk mat, varför är du emot mångkulturen?

Vi hade inte ens haft potatis om vi inte blivit influerade av andra länder.

Editation, och som Okka säger, människa som människa!

Redigerad av xPisc
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns diskussioner som man orkar lägga ner tid på. Sedan finns det diskussioner där man inte orkar säga något eftersom det är alldeles för fysiskt ansträngande. Som här. Det spelar ingen roll vad man säger till en drös inskränkta, besserwisser-idioter som inte orkar tänka själva och tar sina desillusionerade föräldrars åsikter. Jag bryr mig inte om er.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är lika fel av invandrare att använda ordet svenne som ett nedsättande ord som det är för en svensk att säga t ex blatte...

Btw, en rolig sak hände i förrgår, det kom två killar (svenskar) så började dom kalla mig blatte och svartskalle, men det roliga med saken är att jag är svensk rakt igenom... Kanske ser lite utländsk ut men vafan...

(hittade en bild... liknar jag en invandrare?!)

post-22-1119464216_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns diskussioner som man orkar lägga ner tid på. Sedan finns det diskussioner där man inte orkar säga något eftersom det är alldeles för fysiskt ansträngande. Som här. Det spelar ingen roll vad man säger till en drös inskränkta, besserwisser-idioter som inte orkar tänka själva och tar sina desillusionerade föräldrars åsikter. Jag bryr mig inte om er.

Men det är inte riktigt så. Europén verkar har tänkt igenom sina åsikter noga och vet vad han vill och fortfarande ser han judar som något negativt, bara för dom är judar. Jag tycker det är skrämmande. Det är skillnad på Europén och alla smygrassar här. Han är smart och kan tala. Och med dom åsikterna blir han en farlig.

Vi skulle behöva Malhalo som kan komma och reda ut saker och ting.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ey.. Jag är jag, jag kollar bara på dom tre sista sidorna.

Europén.. Du äter inte Svensk mat, varför är du emot mångkulturen?

Vi hade inte ens haft potatis om vi inte blivit influerade av andra länder.

Editation, och som Okka säger, människa som människa!

Kutlurella influenser och mångkultur är 2 helt olika saker, det första är enbart naturligt och det andra bryter mot alla naturens lagar. Dem som kom med potatisen kom inte med 2 miljoner icke européeiska invandrare heller.

Människa som människa, land för land.

Men det är inte riktigt så. Europén verkar har tänkt igenom sina åsikter noga och vet vad han vill och fortfarande ser han judar som något negativt, bara för dom är judar. Jag tycker det är skrämmande. Det är skillnad på Europén och alla smygrassar här. Han är smart och kan tala. Och med dom åsikterna blir han en farlig.

Vi skulle behöva Malhalo som kan komma och reda ut saker och ting.

Vem är denna allsmäktiga Ebeeto?

Judar har varit ett problem barn sen begynelsen, att männskligheten inte löst det på 2000 år är bara skrämmande, visst dem har behandlats illa men historia är historia. Dom har fått "deras" land nu, som är "deras" tack vare dasspapper. Hur som helst är jag inte ett dugg intresserad av att diskutera jude frågan, jag har något emot staten israel och deras kämpar världen över. Visste ni förövrigt att en jude och arab icke får gifta sig utan bli av med medborgarskapen? Och det är dessa as som genomled precis samma sak för 60 år sedan. Sedan att dom ska bringa missär i västerlandet är enbart patetiskt eftersom dom är ett gäng hycklare, median som till 75% ägs av judar i sverige förespråkar staten israels rätt i samhället medans dom samtidigt predikar det mångkulturella samhället, överallt förutom i israel?

Om han orkar.

Om man är övertygad om att judar är fysiskt sämre människor så betyder inte det att han är smart. Jag orkar inte plöja igenom 12 sidor, men Europén verkar inte särskilt vettig...

Bidra med något själv då, jag håller stånd mot 4 vettiga människor i stort sett ensam.

Jag har ingen aning om vad mina föräldrar tycker, men jag kan ana att dom inte gillar nazister heller.

Jag har bildat mig en egen uppfattning, så kalla mig inte idiot.

Vem kallade dig idiot? ^^

Redigerad av Europén
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Judar har varit ett problem barn sen begynelsen, att männskligheten inte löst det på 2000 år är bara skrämmande, visst dem har behandlats illa men historia är historia.

Tss, enda anledningen till judehatet genom historien är för att den där jävla boken bibeln säger att dom valde Barabass föra Jesus. :rolleyes:

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tss, enda anledningen till judehatet genom historien är för att den där jävla boken bibeln säger att dom valde Barabass föra Jesus. :rolleyes:

Skulle inte tro det, det är användes mest som propaganda under inkvasitionens tid. Olika härskare ville säkerligen komma åt deras rikedomar. Att judar alltid haft stor kontroll över näringslivet är svårt att förneka, detta är också en hatad grupp än idag, alltså näringslivet inte judarna men båda är på ett ungefär lika hatat. Sägner osv finns mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...