Jump to content

Alla som klarat Mafia kan diskutera här!


Crice
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 65
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

är det sam som är med i ens egen mafia som blivit dum eller? ^_^

ja har tyvärr inte klarat spelet! :huh:

Jaa det är det Sam var jättelätt att klara... det va bara att vänta på att han skulle ladda då var det bara att kasta granatensom man tar ifrån han i trappen... dog två gr på hela spelet... 11 år e ja oxå :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Mafia har den i särklass bästa storyn någonsin i ett PC-spel (Med undantag för exempelvis Grim Fandango). Här faller GTA: III på att huvudkaraktären inte pratar och det egentligen inte finns någon story alls och Vice City på att storyn blir för hoppig och konstig.

Mafia är ett riktigt bra spel, även om det är lätt att klara av. (Jag som är en sån Lamer började köra med invincibility några banor efter race:et (klarade inte ens det, fick fuska mig igenom det) -_-

Men pågrund av den vackra grafiken, stämningen och storyn så älskar jag fortfarande spelet... Tack för mig!

EB

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mafia har den i särklass bästa storyn någonsin i ett PC-spel (Med undantag för exempelvis Grim Fandango). Här faller GTA: III på att huvudkaraktären inte pratar och det egentligen inte finns någon story alls och Vice City på att storyn blir för hoppig och konstig.

Mafia är ett riktigt bra spel, även om det är lätt att klara av. (Jag som är en sån Lamer började köra med invincibility några banor efter race:et (klarade inte ens det, fick fuska mig igenom det)  :wacko:

Men pågrund av den vackra grafiken, stämningen och storyn så älskar jag fortfarande spelet... Tack för mig!

EB

Finns det ett fusk så man osynlig???(lr vad du sa.)

Redigerad av cool_pool
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, det finns en dörr som gör att man får alla prototyper! Jag har själv testat!

Det är en blå dörr och det finns en telefonkiosk väldigt nära, ungefär här:

dorren_114915_0.jpg

Edit: Oops! Pilen är på helt felt ställe! :wacko: Ska fixa snart...

Redigerad av TobbeH
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...