Jump to content

Stuntfilm: "foxylittlething?"


enid
 Share

Recommended Posts

En film jag gjorde i höstas, har legat uppe på thepiratebay tidigare men försvann efter ett tag och sen orkade jag inte fixa upp den igen. Nu är den väl uppe permanent hoppas jag. Även om kvaliten och redigeringen är si och så så vågar jag nästan påstå att stuntsen är i världsklass. Eller åtminstonde att de var i världsklass i höstas, då det bara var kaneda & co som var riktigt bra. Nu har ju snubbarna bakom gtastunting.com blivit tio gånger så bra som de var i höstas så det har blivit trångt på toppen. Men den är fortfarande bra! *kaxig*

www.enidcohn.tk

Kommentera/kritisera gärna! Ska väl kanske göra en SA-film en vacker dag också så kritik är ju alltid bra..

Redigerad av enid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En film jag gjorde i höstas, har legat uppe på thepiratebay tidigare men försvann efter ett tag och sen orkade jag inte fixa upp den igen. Nu är den väl uppe permanent hoppas jag. Även om kvaliten och redigeringen är si och så så vågar jag nästan påstå att stuntsen är i världsklass. Eller åtminstonde att de var i världsklass i höstas, då det bara var kaneda & co som var riktigt bra. Nu har ju snubbarna bakom gtastunting.com blivit tio gånger så bra som de var i höstas så det har blivit trångt på toppen. Men den är fortfarande bra! *kaxig*

www.enidcohn.tk

Kommentera/kritisera gärna! Ska väl kanske göra en SA-film en vacker dag också så kritik är ju alltid bra..

Den der va bra nått jevulskt !! Kanske lite för kass musik men stunten var rent profesionella !! Påminde mig om "miss this" !!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En film jag gjorde i höstas, har legat uppe på thepiratebay tidigare men försvann efter ett tag och sen orkade jag inte fixa upp den igen. Nu är den väl uppe permanent hoppas jag. Även om kvaliten och redigeringen är si och så så vågar jag nästan påstå att stuntsen är i världsklass. Eller åtminstonde att de var i världsklass i höstas, då det bara var kaneda & co som var riktigt bra. Nu har ju snubbarna bakom gtastunting.com blivit tio gånger så bra som de var i höstas så det har blivit trångt på toppen. Men den är fortfarande bra! *kaxig*

www.enidcohn.tk

Kommentera/kritisera gärna! Ska väl kanske göra en SA-film en vacker dag också så kritik är ju alltid bra..

Grymt bra stunts!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag (som inte är en "han" även om de flesta som gillar gta verkar vara det) har som sagt inte fuskat. när filmen låg uppe på thepiratebay trodde folk att jag hade använt gravityfusk när jag hoppar med bilen, men det har jag inte. kolla in barock.nu:s stuntfilm (den som vann tävlingen här på gtasajten), där de gör samma trick med samma bil på samma bro. om de hade fuskat skulle det väl ha kommit fram?

om det är nåt annat trick ni tänker på så säg vilket så ska jag göra mitt bästa för att motbevisa. inte ett enda fusk har använts! :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att pilla i handling.cfg brukar inte sägas att det är fusk. Jag tycker du flyger lite långt när du åker upp på den långa trappan och förbi taket på ammunation i downtown.

Jo, det är klart jag gör, annars hade det väl inte varit någon mening med att ta med ett vanligt rakt hopp som jag dessutom ramlade efter.

tricket är att dels köra jäkligt fort (mata på framåtlutarknappen = mkt fortare, för dem som inte visste), dels att stegra mycket vid precis rätt tidpunkt på/strax före trappen.

(och självklart är det fusk att pilla i handlingfilen!)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, det är klart jag gör, annars hade det väl inte varit någon mening med att ta med ett vanligt rakt hopp som jag dessutom ramlade efter.

tricket är att dels köra jäkligt fort (mata på framåtlutarknappen = mkt fortare, för dem som inte visste), dels att stegra mycket vid precis rätt tidpunkt på/strax före trappen.

(och självklart är det fusk att pilla i handlingfilen!)

Okej om du inte fuskar nånstans i filmen, så är du en väldigt bra stuntare. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...