Jump to content

Airplan School


Recommended Posts

Nu har jag försökt i flera timmar. :(

och jag kan inte klara det här.

Snälla hjälp mig

Och jag vet att det är dumt att göra detta men jag orkar inte med skitet mer.

Tack tack och åter tack -_-

BTW pengarna har jag inte fuskat för att få.

Utan det är min bror som har en jävla massa tur på att vinna när han spelar(alltså the betting place eller vad den heter)

Enligt han alltså :rolleyes:

GTASAsf7.b

Redigerad av Anathema
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Anathema, Nu har du fått flygtillståndet... Det är tre skoluppgifter kvar som du får göra själv, dessa är väldigt lätta, och roliga... (Göra loop och snurr med planet samt att hoppa fallskärm).

Klarar du bara dessa så har du klarat skolan och kommer vidare i storyn.

enjoy! :P

Kan man använda den savefilen på en Xbox? Jag har också suttit och slitit mitt skägg i timtal utan att lyckas med flygskolan. I Vice City tog det ju inte lång tid innan man fick koll på Dodon, men planen här är ju mycket mer svårstyrda.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Anathema, :"> Lungt...

Bara man kommer på knepet så är det ganska lätt... Man ska typ bara använda "W" "S" för gas/broms och sedan PILTANGENTERNA för upp / ner, vänster / höger och inte hålla in utan "klicka" i sidled så att säga... Nu kör man plan som en gud. :rolleyes:

vicissitudo, inte en blek, tror inte det... är ju dessutom inte "din" sparade gubbe så... ^_^

Redigerad av jowi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vicissitudo, inte en blek, tror inte det... är ju dessutom inte "din" sparade gubbe så...  ^_^

Jo, jag vet, men jag är beredd på att pröva det mesta för att komma vidare. Det är just flygskolan och Zeros andra uppdrag som ställer till det för mig. Min xbox är moddad så att extrahera sparfiler från den torde inte vara speciellt svårt.

Redigerad av vicissitudo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, jag vet, men jag är beredd på att pröva det mesta för att komma vidare. Det är just flygskolan och Zeros andra uppdrag som ställer till det för mig. Min xbox är moddad så att extrahera sparfiler från den torde inte vara speciellt svårt.

Du behöver inte göra Zero's uppdrag för storyn. De behövs bara om du vill ha 100%. Om du ville veta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...