Jump to content

Hur är polisen i SA?


 Share

Recommended Posts

Tänkte lite på polisen i SA, hur är dom? är det mer realistiskt än i vice city?

för hade man 2 stjärnor där, eller fler så var det totalt omöjligt att bara gömma sig för dom innan de kom Direkt. enda utvägen var att fuska sig ur det eller byta kläder väl??

men som sagt, går det att Smita från polisen i SA? inte bara om man har 1 stjärna (om det är det systemet i SA)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okay strålande, för i VC så var de lite tråkit att dom sende ut helikopter som följte Exakt Varje fotsteg vart man en gick, men i Sa kommer den senare eller?

Och sedan när man hade 6 stjärnor efter sig så verkade det som om polisen fick ett par hundra flaskor Nos i bakluckan efter som när ja maxxade de snabbaste fordonent, pcj600 så körde dom ikapp hur lätt som helst..

är de så nu också? :P

och en annan sak o tillägga, hur är känslan i SA jämmfört med VC, bara generellt? i allt, bilkörning, gå på stan, ..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okay strålande, för i VC så var de lite tråkit att dom sende ut helikopter som följte Exakt Varje fotsteg vart man en gick, men i Sa kommer den senare eller?

Och sedan när man hade 6 stjärnor efter sig så verkade det som om polisen fick ett par hundra flaskor Nos i bakluckan efter som när ja maxxade de snabbaste fordonent, pcj600 så körde dom ikapp hur lätt som helst..

är de så nu också? :P

och en annan sak o tillägga, hur är känslan i SA jämmfört med VC, bara generellt? i allt, bilkörning, gå på stan, ..

1a) det gör dom väl imellanåt i SA också. ibland så kommer dom på direktem och ibland så tar det längre tid. det beror lite på hur mycket stjärnor man har också. 1b) har inte märkt att dom snabbar upp farten. men det är ju inte någonting JAG i alla fall lägger märke till. men när man tänker på det så: lite har det nog förändrats men jag vill inte garantera någonting eftersom jag inte kan bekfäfta det till 100%, sry.

2) märker inte nån större skilnad. CJ (som han heter i det nuvarande spelet) rör väl sig lite realistiskare. upptäckte det när jag skulle gå in i en bil på VC. tommy gör lite kantiga rörelser då, fast man vänjer sig efter ett tag, så det är inte så jätte stor skilnad.

själv tycker jag inte att SA tillför så jätte mycket. om man tänker: GTAIII va ju i 3D, GTAVC så kom ju alla förbättringar och mc kom ju. GTASA?? lite småförbättringar här o var. mer flygplan o så. sen kan man ju också sikta med alla vapen(!) men nästan allt som finns i SA finns i VC. visst kan man ju inte sikta med alla vapen men det går ju med vissa så allt kan lösas. GTASA känns som en uppdatering, inte ett helt nytt spel. när jag väntade på GTASA så trodde jag att man skulle ta ett kliv in i en helt ny värld med helt nya valmöjligheter (så kände jag i III OCH VC). jag kännde inte den känslan när jag hade öppnat alla 3 städer.

men visst finns det nya valmöjlighter så va inte besviken. det va nog mäst jag som hade byggt upp jätte höga förväntningar och sen inte upplevde dom.

edit: btw så har jag ingen aning om varför jag skrev detta^^. men skit samma, jag skrev det, så..

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...