Jump to content

The getaway


Danne
 Share

Recommended Posts

Hej!

Jag beghöver hjälp med när man ska döda polis chefen. Jag har tagit bilen dödat telefon killen åkt till polis högkvarteret. och jag har kommit till det där stället där man ska döda pols chefen men det är så jävla svårt att döda han för att det kommer F*N 50 st poliser från tre olika ställen.

Hjälp Hjälp Hjälp Hjälp Hjälp Hjälp Hjälp Hjälp Hjälp Hjälp Hjälp Hjälp Hjälp Hjälp Hjälp Hjälp Hjälp Hjälp Hjälp

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aaaaah! Gissa om jag spelat den banan mycket eller!? Snow Hills Police Station. Kommer fanimej drömma madrömmar om den.

Iaf, fick ett tips från en kille här på GTAsajten om att inte ta upp vapnet förrens du är i samma rum som McCormac. Men de va svårt.

Så de enda rätta är att gå i strid med snutarna.

Du vet att du kan återställa ditt liv genom att vila dig mot väggen va? De visste inte jag förrens idag... Så skjut de snutar som behövs,

försvinn sen in i ett lugnt rum vila upp dig till full hälsa igen...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När de ändå är en Getaway topic här kan jag passa på o fråga om de är nån som vet hur man tar sej förbi de

dära laserstrålarna i de där stora huset efter man dödat en massa yardies?

Inte den första där man smyger längs väggen eller den andra som man rullar under utan när de kommer en jävla massa laser från

alla håll... Vore bra om nån visste....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aaaaah! Gissa om jag spelat den banan mycket eller!? Snow Hills Police Station. Kommer fanimej drömma madrömmar om den.

Iaf, fick ett tips från en kille här på GTAsajten om att inte ta upp vapnet förrens du är i samma rum som McCormac. Men de va svårt.

Så de enda rätta är att gå i strid med snutarna.

Du vet att du kan återställa ditt liv genom att vila dig mot väggen va? De visste inte jag förrens idag... Så skjut de snutar som behövs,

försvinn sen in i ett lugnt rum vila upp dig till full hälsa igen...

Där skulle du BARA dra pistolen när du hade förföljt McCormack ända till "the bird" (Yasmin) och var helt ensam i ett rum. Iallafall, på lasern, först, skjut gubbarna som kommer från trappan, gå in i rummet bakom dig (inte bredvid) , rulla förbi alla lasers så du kommer ut på den dörren du hade bredvid dig innan, då försvinner lasern i trappan, gör på ett liknande sätt på alla våningar tills du har kommit upp där du får se en cutscene.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tyckte de va svårt att ta sej förbi alla snutarna iochmed att de slog på en med pistolerna så mycket...

Lättare o skjuta dem en efter en och sen vila upp sig i ett undangömt rum tills du har fullt liv igen...

Jag ska alltså göra så att lasern utlöser gasen och sen försöka skydda mig från den, typ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte om jag hade jävligt tur eller inte. Men såhär gjorde jag i alla fall:

Följde snällt konstapeln till telefonrummet med en massa kablar. Han går snart därifrån, vart vette fan men det är lugnt ändå. Du kan röra dig överallt på planen du är på nu. Sen, schmyg upp på den andra våningen, gå inte in i några som helst rum eller dylikt, följ skyltarna till evidence room, plocka pistolen och gå ut ifrån rummet. Minns jag rätt så lutade jag mig emot första väggen när jag kom ut ifrån rummet, gick åt vänster och sen så lyssnade man lite på The boss. Efter att ha tjaffsat runt lite genom att gömma mig bakom oliga väggar och lyssnat på det där fettots babbel så tröttnade jag och löpte amok. Det gick faktiskt bra. Jag sköt helt enkelt varenda jäkel tills jag kom till chefen och sköt även honom. Jag klarade det på första försöket. Sen.... när man har yasmin vid sin sida är därimot ett annat problem, det hade jag faktiskt lite svårt med.

Tips: Luta dig emot väggar för att få hälsa. Men framför allt, stå intryckt vid någon tex. dörringång och poppa ut med autoaim, slungade dig tillbaka och gör om detta. Detta är väldigt effektivt då fienden sällan hinner reagera. Och är dom så dumma så att dom kommer till dig är det bara att nocka dom med kolven

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...