Jump to content

Ladda hem Americas Army 2.4 och Area51 demo..


Sikorka
 Share

Recommended Posts

Här om dan laddade jag hem Americas Army 2.4 och Area 51 demo sammtidigt från en ganska vanlig sida(typ www.game nånting) , tror starkt att det inte var virus... Det tog sin tid och sedan när jag var klar så Instalerade jag Americas army först.. Det jag bra... Testade det, funkade utmärkt... Sedan när jag skulle instalera Area 51 demot uppstog ett problemas... När jag tänte Trycka på "Installern" och "exrakta" (stavning) så Hakade daton upp sig totalt! Bilden Frysdes och när jag tryckte Ctrl+alt+delte och försökte stänga av några progrm så stog det bara "Dett program svarar inte bla bla bla"

Så jag stängte av datorn.. Men Nu tar det 20 min för att datorn ska kopplas på och så fungerar inte Brandväggen! Det går inte ta bort "installern" för att det står att den avnänds av en eller annat program...

Snälla hjälp mig ,detta lät kanske lite konstigt men jag behöver verkligen hjälp! :'( :)

snälla! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Testa starta i felsäkertläge och ta bort.

Fungerar inte det så kolla i msconfig (start-kör-msconfig), och kolla i autostart. Finns installern markerad där? Isf, avaktivera den.

Felet som fixade sig har uppstått igen!!... :wub::D :'(

Hur startar man i felsäkertläge? :(

och vad skulle installern kunna heta? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...