Jump to content

Klara alla uppdrag


KENDAL
 Share

Recommended Posts

Jag har stora problem med att klara alla uppdrag. Jag har köppt alla fastigheter och klarat uppdragen för malibu, taxi firman, filmstudion, hamnen och tryckeriet. Men nu vet jag inte vad jag ska göra, jag har gjort alla payphones också. Tacksam för hjälp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du måste också köpa glass affären. När du har gjort det så ta glass bilden och tryck på tutan tills du får en ton som spelar och därefter så stannar du och folk kommer och köper "glass". OBS du måste sälja på en runda minst 50 st. :lol:

Är det inte 100??

sökte och hittade en quote

Du ska köpa alla som du inte har. Kolla sedan längst ner på stats hur många du har. Du ska ha 15. Och när du får glassfabriken, (som egentligen är en drogfabrik)

ska du sälja till 100 stycken. Du ser hur många deals done du har. Det behöver inte heller vara i streck.

När du köpt "sunshine Autos" så ska du leverera alla bilar som dom vill ha. Det finns en lista på väggen i garaget. Till höger om jag inte minns fel. För varje lista får du en ny bil. det finns 4 till 5 listor tror jag. Jag hade problem med några själv men det går efter ett tag. I början finns nog också något uppdrag har jag för mig. Gör dom.

Om du inte har gjort alla uppdrag på (Print Works) pengafabriken så gör dom.

Om ingen har ringt då och gett dig nya uppdrag så prova att köra 100 stycken taxi uppdrag. Det är inte speciellt kul, men du behöver inte göra alla i streck.

Har fortfarande ingen ringt så gör ambulans uppdragen, polis uppdragen och pizza uppdragen. Du får då också 150 i skydd, 150 i liv och kan springa fort hur länge du vill.

Gör alla uppdrag i dina köpta fastigheter, det finns inte i alla, men gör dom som finns. På stripp klubben (Pole Position) ska du sitta och titta på strippan i det där rummet till höger när man kommer in i den lilla korridoren i mellan 7 och 15 min. (inte korridoren man kommer in i när man går in på klubben från början, men jag tror du fattar vilket rum jag menar. För att vara på den säkra sidan Kan du sitta i en kvart. Du kan göra något annat så länge. Sedan får du tillgång till nya strippor.)

Ja, det var nog allt, funkar det inte så säg till. Samma sak har nämligen hänt mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...