Jump to content

vilken ska jag välja?


Ultras
 Share

Recommended Posts

Ja, vilken ska jag köpa? B) så jävla svårt.. ps2 har ju överlägset mest spel men den är ju lite gammal nu, eller? Xbox spel verkar ganska tråkiga men jag har inte testat något.. t.ex deras skjutspel verkar inte så feta, skjutspel e ju roligast :D ... så vad tycker ni??? är xbox bättre??? :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, vilken ska jag köpa? :) så jävla svårt.. ps2 har ju överlägset mest spel men den är ju lite gammal nu, eller? Xbox spel verkar ganska tråkiga men jag har inte testat något.. t.ex deras skjutspel verkar inte så feta, skjutspel e ju roligast :P ... så vad tycker ni??? är xbox bättre??? :D

LUNGT PLAYSTATION2!!!!! du kommer INTE att ångra dig om du köper den. kostar bara 1999. och sen får du med DVD:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

XBox äger lugnt.....

GTA:vc kommer ju på Pc i maj om du vill spela det ^_^

Snart introduceras XBox live..... (spela Xbox över nätet) :)

ps2 är totalt ute om det inte vore för GTA:VC.......

Mitt råd till dig är att köpa XBox även om den kostar lite mer. (man kan ju också kolla på DVD med den -_- )

där har du fakstist fel jag tittade up billigaste priserna pricerunner på playstaion 2 och billigaste priserna på Xbox

och fakstist kosta dom som billigast lika mycket 1990 SEK och både xbox och playstation 2 är har dvd och är grafik mässigt lika bra jag har båda och jag är nöjd även fasst xbox kanske inte har like många spel och inte lika många bra spel som ps2 så har xbox vissa bra spel som tex Splinter cell osv osv

men vinnaren är ändå

*PS2*

den vann med ett litet marginal pga spelen

så jag råder dig att köpa ps2

Nu iaf tills det kommer fler och bättre spel till xbox

Redigerad av Space Hunter2001
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...