Jump to content

Interstate 420-C


GRIM(back
 Share

Recommended Posts

Fast en sån mod om man laddar hem den så kan man vell inte starta ett save game va? :P har för mig de..för jag har klarat hela spelet å så sen om jga läger in den och trycker på load game och veljer ett hänger vell sig spelet ( STAVFEL?)

Läs i deras topic.... till ex med den nya main så måste du trycka bort bodyguarden innan du savar annars hänger sej det....

det är skit kul o åka omkring med massa snutar efter sej när man har nissan skyline man blåserförbi dom i 240 ^_^ o dom i 100 ;) OH YEAH!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läs i deras topic.... till ex med den nya main så måste du trycka bort bodyguarden innan du savar annars hänger sej det....

det är skit kul o åka omkring med massa snutar efter sej när man har nissan skyline man blåserförbi dom i 240 ;) o dom i 100 :P OH YEAH!!

Mmm..så jag kan lägga in modden sen så kan jag loada upp ett savegame??bodyguard?? e de skrivskyddet??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag installerade modden och nu går det INTE STARTA VICE CITY!!! ^_^ :'( ;)

När man trycker på ikonen för att starta händer inget!!!

Jag har redan avinstallerat men det funkar ändå inte

***** ****-MOD!!! *** ÅT *******!!! :)

Hjälp mig, vad är felet??? :'(

EDIT: Sorry gammal topic...

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag undrar vilken man ska ladda ner och vad som är skillnaden mellan I420 V2.0 Manual Download (Rar Archieve: 6.43mb) OCH I420 V2.0 VCMM Download (Rar Archieve: 7.99mb)

VCMM-(Vice City Mod Manager)versionen installerar modden åt dig (om du har programmet) och manual install, ja, då får du installera den själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...