Jump to content

Carcer City


JohnnyH87
 Share

Recommended Posts

Hur många här tycker att Carcer City skulle bli en bra GTA stad. Man ser ju i bakgrunden att det är mycket hus och det verkar ganska stort. POersonligen skulle jag gärna utforska Carcer Point. Hur ser det ut? Vad är de4t för hus där? Det måste väl finans mer än bara en tågstation där, eller hur? De kunnde låta spelet ta plats lite efter Manhunt, Så skulle man kunna höra om Starkwaters död på radion, och kanske träffa Cash, och i GTA3 sa de ju att det ligegr nära Libery City, så de kunde ha med båda två, plus området mellan de. Am I right or what?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadå, är man i Carson City (tror jag att det heter, men jag kan ju ha fel) i Mahunt? har aldrig spelat det, så förlåt min okunnighet.

är det inte där Catalina och GTA 3-snubben aka Claude aka Fido rånar banken?

Jo, men i GTA3 heter det Cursor City, eller Ghost Town som man brukar kalla det.

Dit kan man åka, det ligger lite nordöst om observatoriet i Shoreside Vale.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om de rånade banken i Carcer City, varför står det då Liberty City Bank på skylten? :rolleyes: Anyway, Carcer city är en riktig stad, inte ett fängelse, något ni skulle vetat om ni spelat det. Jag har Manhunt, så jag vet. Visst, det är som ett fängelse för Cash, men inte för alla andra som bor där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...