Jump to content

Sabre turbo


madin
 Share

Recommended Posts

Hej jag hade tänkt att ersätta sabre turbo mot en bil men jag hittar ingen fin bil som man kan byta ut mot den. jag har testat mustangen här på gta mods men den börjar bli tråkig. så jag vill ha ett tips på en fin bil som jag kan ersätta sabre turbo. men nån som vill kan ju skriva................ snälla >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men då måste jag vell ändra namnen i carcols, defult, handling som till exempel så kan jag ladda ner en bil som ska vara till stinger och sen bara ändra namnen typ stinger.dff till sabretur.dff ? och sen carcols, defult, handling i tex carcols kommer det stå Stinger 12, 34 ,567, 856 så bara ändrar jag de till sabretur 12, 34 ,567, 856 ??

>_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HJÄLP jag bytte ut sabre turbo mot volvo s80 det blev C* kan någon ändra defult.ide åt mig den kommer här

174, sentxs, sentxs, car, MAFIA, SENTXS, null, executive, 10, 7, 0, 249, 0.990000

Kommer inte ihåg vilken du ska ändra, men ladda hem detta och öppna filen, sen kollar du på hjulens höjd, eller nåt. Välj rätt bil också i programet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...