Jump to content

Inferno


Recommended Posts

En bugg som nog många redan känner till. Men eftersom jag inte upptäckte den fören igårkväll så tänkte jag dra upp den ändå. :(

Jag sprängde en bil och tänkte testa det jag hört endel snacka om att om man börjat brinna en gång så börjar man sen av sig själv igen.

Jag gick in i elden och började brinna och när njag stod där upptäckte jag en liten eld lite längre bort och sedan en till och de växte och aldelses snart så var det värsta infernot. Det typ brann överallt omkring mig och brandkåren som var där kunde inte släcka det. Elden blev bara större och större och följde efter mig.

Riktigt konstigt och kusligt. Men också häftigt. Pröva det om ni inte redan gjort det. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fattar inte riktigt!? Du gör så du börjar brinna. Och tittar framåt du ser då en eld sem en till!? Och plötsligt brinner allt!?

Jepp. Starta en eld. Gå in i den och stå kvar där. En annan eld uppenbarar sig nån meter bort och sendan fler. Gå bort och se hur elden växer och blir större och större. Det är inget som brinner iheller utan bara marken. Och det sprider sig och blir större. En brandbil kommer för att släcka den men kan inte.

Jag gick på toaletten och sedan och tog något att dricka och när jag kom tillbaka så brann det fortfarande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså jag fattar NADA fortfarand...

Igår försökte jag det! Satte eld på marken o ställde mig i elden men jag dog utan nåt hände!?

Hmm, det var konstigt. Funkar för mig varenda gång jag försöker det. Min karaktär brinner så långsamt. Det tar en bra stund för honom att brinna till döds.

Du ska bara stå där tills det uppenbarar sig en ny eld. Sen ska du gå ur elden.

Jag brukar bara förlora typ 25 % av hälsan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...