Jump to content

Multi Theft Auto


Ufosxm
 Share

Recommended Posts

Tja gullungar.

Jag är sugen på att testa Multi Theft Auto efter att ha sett hemsidan otaliga gånger. Men jag har ju inte något av GTA-spelen till PC. Har ni testat detta och i så fall: hur bra funkar det?

Laggigt?

Vad gör man?

Hur många spelare samtidigt?

Om det uppfyller förväntningarna så ska jag köpa GTA3 bara för det. Har ju spelat igenom det till PS2 så det känns inte som att jag ska köpa det bara för att få spela singleplayer igen =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Några tips på alternativa multiplayer-mods då?

Är det Multi Theft Auto som funkar bäst? Vet ju att man kan få igång den genom Allseeing Eye så den lär ju vara populärast.

Har bestämt mig för att köpa GTA3 till PC. Lika bra att få det gjort =)

Det var ganska längesen jag spelade det faktiskt och det verkar inte vara så fasansfullt dyrt. Såg det för 99 spänn på Webhallen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Några tips på alternativa multiplayer-mods då?

Är det Multi Theft Auto som funkar bäst? Vet ju att man kan få igång den genom Allseeing Eye så den lär ju vara populärast.

Har bestämt mig för att köpa GTA3 till PC. Lika bra att få det gjort =)

Det var ganska längesen jag spelade det faktiskt och det verkar inte vara så fasansfullt dyrt. Såg det för 99 spänn på Webhallen.

En annan multiplayer mod till GTA 3 (Endast GTA 3):

http://guardians.ch/ggm/

Den är dock inte så populär som du kanske märker på serverlistan..

Men det är nog bäst att använda MTA nu eftersom att det är populärast.

Redigerad av Kaboom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur får man igång det..när man tryckt på start game så står det "You have not specified the path to correct executable(gta3.exe)"

Lite engelska lektioner skulle väll inte skada?

Det betyder:

"Du har inte specifierat platsen där gta3.exe fil ligger".. <-- Inte ordagrant men jag har försökt att förenkla det för dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läs guiderna som står på hemsidan.

Jag har provat det men det var inte så superhäftigt =) Inte så laggigt som jag först trodde!

Men jag blev lite besviken på att man var begränsad till vissa stadsdelar och att all trafik var borta. Men det var roligt att åka omkring med buss och köra över alla dumma jävlar som försöker spränga mig med ak47.

Helt ok multiplayer, men det vore roligare om det var som i San Andreas.

Har hört rykten om fin multiplayer i PC-versionen av SA. Nån som vet nått mer om det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...