Jump to content

Lite jombbiga grejer


gurfi
 Share

Recommended Posts

Lite jobbiga grejer som har drabbat mig och kanske flera??

1). jag går in på en sektion och kommer till sida 1, det är lite olästa topics, jag går till sida 2 för att kolla, sedan när jag trycker tillbaka till sida 1 så är dom olästa topicarna markerade som lästa.

2). om man trycker My Assistant så står det "There are 310 new posts. ( View ) 1 of these posts are replies to topics you started. ( View )"

jag trycker på "View" för att se vad nån har skrivit i min topic. när jag trycker så kommer det upp en error skylt (inte "sidan kan inte visas" eller liknande) utan en error som tillhör gtasajten, det ser man på layauten m.m. om man är envis och trycker på "View" flera ggr. så kommer topicen upp men det är ingen ny som har skrivit i den, det ser man på 2 saker 1.x) den är markerad som oläst 2.x) när jag läser sista posten så är det samma som jag läste för 2 timmar sedan!!

är det så för andra här också eller är det bara jag som är drabbad??

edit: oopsi, såg topictieln nu. det ser väldigt stört ut. skulle nån mod kunna ändra på det?? det ska stå "lite jobbiga grejer".

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...