Jump to content

Vampire: Bloodlines


Kalan
 Share

Recommended Posts

Jag har idag fått mitt Vampire The Masquerade: Bloodlines som jag tidigare beställt. För er som inte har en aning om vad spelet går ut på så kan jag berätta att det är ett nutida rollspel där man tar sig an rollen som en vampyr tillhörandes en av 7 möjliga klaner.

Aja, det jag behöver hjälp med är iaf det uppdraget som man får av ägaren till en nattklubben The Asylum i Santa Monica. Men iaf så ska man gå in i ett "spökhus" för att ta med sig något därifrån som tillhör spöket i huset, för att hon ska lägga av med spökerierna. Jag har iaf varit ner i källaren på huset och slagit på strömmen. Hittat en teckning hon gjort på övervåningen. Men jag kan inte hitta något föremål som man ka nta med sig? Jag kan inte heller gå där ifrån. Vad ska man göra?:">

Spelet är hur som helst jävligt bra, och även om det släpptes för 2-3 månader så kostar det numera bara 199:- på webhallen.com. Kan vara för att utvecklarna (Troika Games) har lagts ner.

Redigerad av Kalan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...