Jump to content

Kan inte ta bort filmklipp!


knasn00b
 Share

Recommended Posts

Tja!...

Jag har ett filmklipp jag vill ta bort.... Men när jag flyttar den till paperskorgen står detta: du kan inte ta bort Shrek 2! Den används av ett annat program eller en annan person. Avsluta alla program som kan tänkas använda filen och försök igen.

Nån som har nåt tips om hur jag kan ta bort denna film?

BTW: Jag är den enda personen som e inloggad, och jag HAR stängt av alla program!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja!...

Jag har ett filmklipp jag vill ta bort.... Men när jag flyttar den till paperskorgen står detta: du kan inte ta bort Shrek 2! Den används av ett annat program eller en annan person. Avsluta alla program som kan tänkas använda filen och försök igen.

Nån som har nåt tips om hur jag kan ta bort denna film?

BTW: Jag är den enda personen som e inloggad, och jag HAR stängt av alla program!

Jag har också många filmer som är sådär, ibland funkar det gneom att starta om datorn men ibland funkar inte det och då behöver jag också hjälp haha!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ni sånt så man loggar in ? Isf kan nån ha växlat användare och har igång programmet där...

Jag tror det är fel på min filmfil faktiskt! för jag har tagit bort och installerat om alla film program men det går ändå itne att ta bort.. då får dne väll ligga där tills nästa formatering typ haha

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...