Jump to content

Hjälp med uppdrag (i las venturas)


 Share

Recommended Posts

Hej, jag har kommit till de uppdraget där man ska stoppa nåra hitmens.

Man ska skydda nån mafioso från hotellet i las venturas och Carl ska då åka till flygplatsen och sätta sig i planet. Efter det ska man "intercept" /hejda snubbarna som ska lönmörda denne Don.(innan dem hinner landa i las venturas?)

Frågan e bara hur/vad ska man göra efter att man sätter sig i planet? Ser varken något på kartan eller dylikt.

Jag cirkulerade lite från luften och såg en bil komma in i flygplatsen är det den man ska följa efter?

Vore tacksam för svar.

Redigerad av Machiavelli
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej, jag har kommit till de uppdraget där man ska stoppa nåra hitmens.

Man ska skydda nån mafioso från hotellet i las venturas och Carl ska då åka till flygplatsen och sätta sig i planet. Efter det ska man "intercept" /hejda snubbarna som ska lönmörda denne Don.(innan dem hinner landa i las venturas?)

Frågan e bara hur/vad ska man göra efter att man sätter sig i planet? Ser varken något på kartan eller dylikt.

Jag cirkulerade lite från luften och såg en bil komma in i flygplatsen är det den man ska följa efter?

Vore tacksam för svar.

Troligen är det uppdraget Freefall du håller på med? Iaf när du sätter dig i planet ska du följa en "yellow blip" som syns på kartan nånstans över havet tror jag. Resten är väl onödigt att förtälja, men det är iaf ett flygplan du ska intercepta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror jag vet vilket du menar.

Åk till flygplatsen. Hoppa in i planet. Nu borde du se en ny gul prick på kartan. Lyft planet upp i luften, rikta planet åt det hållet den gula pricken på kartan är. Justera sen planet till den rätta höjden, så att den gula pilen blir en fyrkant. Sen är det bara att åka rakt fram, tills du kommer till planet.(den gula pricken på kartan.)

Då ska du vända ditt plan, åka lite över planet du jagar, sen förklaras det vad du ska göra ganska bra. Ganska roligt uppdrag faktiskt, hoppas du kommer tycka detsamma när du klarar det. Lycka till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...