Jump to content

MP2 - TFOMP


Cortez
 Share

Recommended Posts

Hej, är på del 3, och 8:e kapitlet contunied. Akta stavningen.

Jag står och skjuter på Vlad och försöker få ner liften, men första gången jag gör det, varje gång han trycker upp den igen hur mycket jag än skjuter på han. Sen 2:a gången går det, men han vägrar dö, och han pluppar fram hela tiden och så som jag förstått det kan han inte dö där, för jag har skjutit och träffat hur mycket som helst på han.

Visst, 2:a gången kommer ju liften ner, men om man inte står och skjuter tillbaka hela tiden och står kvar, så trycker han ju upp den igen, eller nån annan. Och

det känns som liften går i stenåldersfart.

Nån som har ett tips på hur man ska göra?

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det tjänar inget till att skjuta på honom. Få ner liften och spring fort som fan på den. När du väl är på så ska du trycka igång den och ducka. Var beradd för fler vakter kommer in på övervåningen. Meja ner dom och fortsätt framåt.

Jag klarade att komma upp nu i alla fall. Men jag har inte så mycket liv kvar, finns det inga painkillers nånstans att ta förutom de vid sängen, och de nere vid där TV:en var, t.e.x. där uppe där jag är nu. Finns det nåt sätt att öppna skåpet där? När jag försöker öppna genom use knappen låter det bara som det är låst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har tagit alla painkillers men du kan ändå klara av att döda Vlad utan att ta ett uns av skada. När du ska skjuta ner vajrana så ska du springa sidleds i slowmotion samtidigt som du siktar på dom röda grejerna. När du slowmotion tar slut så ska du sluta sikta och istället springa runt med ögonen åt det hållet du är på väg mot. När dlowmotion är full igen kan du fortsätta med det du höll på med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har tagit alla painkillers men du kan ändå klara av att döda Vlad utan att ta ett uns av skada. När du ska skjuta ner vajrana så ska du springa sidleds i slowmotion samtidigt som du siktar på dom röda grejerna. När du slowmotion tar slut så ska du sluta sikta och istället springa runt med ögonen åt det hållet du är på väg mot. När dlowmotion är full igen kan du fortsätta med det du höll på med.

Hehe, gjorde på ett lite annat sätt, och efter lite svordomar hit och dit klarade man det tillslut. Ganska sorgligt slut egentligen...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...