Jump to content

Inga uppdrag


skillz
 Share

Recommended Posts

Jag får inga mer uppdrag nu. väntar på att telefonen ska ringa eller liknande men det gör den inte. varför får jag inga uppdrag? jag har inte kommit så jättelångt. mission attemts 69, och jag hoppas verkligen att det är mer än så.

vad jag ska göra?

peace.

edit - just, har iofs det där whoopie uppdraget, men vet inte hur mycket man ska sälja för att klara det.

Redigerad av skillz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag får inga mer uppdrag nu. väntar på att telefonen ska ringa eller liknande men det gör den inte. varför får jag inga uppdrag? jag har inte kommit så jättelångt. mission attemts 69, och jag hoppas verkligen att det är mer än så.

vad jag ska göra?

peace.

edit - just, har iofs det där whoopie uppdraget, men vet inte hur mycket man ska sälja för att klara det.

Jag sålde 100 men jag hört att det räcker med 50

Har du köpt alla safehouse, då ska du få mer uppdrag

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du köpt skumole schack? den missar många..det är som en upp&nedvänd container med fönster på ..den ligger vid mc huset...eller vad man ska kalla det..klubben där dom har 1 vakt utanför som vaktar 2-3 Angels..framför den ska det finnas en trappa , där går man upp o där ligger skumole schack.. :P

Ja den har jag. fast vad ska man med den till? där får man inga uppdrag eller liknande ju.

aiel: hehe åt vilket håll är det B)? iofs, det står kanske ett n i spelet, isf hittar jag nog..tack.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...